Nu har jeg altså også brug for jeres øjne :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg kan virkelig ikk bestemme mig for om jeg kan se en lille streg eller om jeg ikke kan, så hjælp mig 

Ved godt der har været mange af disse tråde, men har virkelig brug for hjælp!

Hvis jeg kigger godt efter og vipper skærmen lidt synes jeg virkelig at jeg kan se en streg 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Moar2011

jeg kan desværre ikke se en streg nr to

Anmeld

18. januar 2013

naomi

Anonym skriver:

Jeg kan virkelig ikk bestemme mig for om jeg kan se en lille streg eller om jeg ikke kan, så hjælp mig 

Hvis jeg kigger godt efter og vipper skærmen lidt synes jeg virkelig at jeg kan se en streg 

jeg tror godt jeg kan ane en streg.. men det kan jo også være en skyggestreg fpr der er jo gået lidt tid fra du har taget testen til du har fået skilt den ad og taget billedet.. men håber da virkelig for jer at der er en ekstra streg

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

naomi skriver:

jeg tror godt jeg kan ane en streg.. men det kan jo også være en skyggestreg fpr der er jo gået lidt tid fra du har taget testen til du har fået skilt den ad og taget billedet.. men håber da virkelig for jer at der er en ekstra streg

Tror også mest på skyggestreg, men skulle lige ha' baby.dk's mening om den 

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

jeg kan desværre ikke se en streg nr to

Det sjovt man ser så forskelligt 

Jeg synes den er tydelig, men måske ser jeg bare det jeg gerne vil se 

Anmeld

18. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Syntes ikke jeg kan se noget, desværre 

Måske du kan se skyggestregen og forveksler den med en positiv streg?  Eller så prøv da om et par dage 

Anmeld

18. januar 2013

babyonboard

Jeg kan godt ane en streg, den ligner meget min første test jeg tog da jeg blev gravid med min datter. Men syntes du skal prøve igen om et par dage, så burde den jo blive tydeligere hvis den er der.  for den er der..

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

lottepigen12 skriver:

Jeg kan godt ane en streg, den ligner meget min første test jeg tog da jeg blev gravid med min datter. Men syntes du skal prøve igen om et par dage, så burde den jo blive tydeligere hvis den er der.  for den er der..

Venter til tirsdag hvor min mens måske kommer. Jeg er kun 3+3 idag så den er taget meget fortidligt - jeg er et testmonster  

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Syntes ikke jeg kan se noget, desværre 

Måske du kan se skyggestregen og forveksler den med en positiv streg?  Eller så prøv da om et par dage 

Tror også det måske er en skyggestreg, men er kun 3+3 idag så måske skulle jeg bare have lidt tålmodighed, men altså, hvem har det?  

Anmeld

18. januar 2013

Hailiesmom11

Jeg synes også kun jeg kan se 1 streg.. Desværre
Prøv igen hvis du går over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.