Feber-spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Frk. Himmelblå

Hvem? skriver:

Ok, så længe hun har våde bleer - eller blot kommer af med noget, så er hun ikke dehydreret, så længe hun kan koncentrere sig, tisse osv. ville jeg ikke være bekymret, der hvor alarmklokkerne skal ringe, er hvis hun selv ikke tisser hele dagen - du skal ikke bekymre dig så meget om mad, blot væske og ligegyldigt hvad - bare hun får noget

Go bedring

Takker. Det hjalp lidt at læse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

UnderCover37

Frk. Himmelblå skriver:

Tak for svar.

Vagtlægen siger, at det er svært at sige (det er nogle timer siden). Jeg har bare en smule svært ved at tro helt på, at hun må være så varm så længe. Men nu tror jeg, jeg ser tiden an til i morgen. Så SKAL det blive bedre, har jeg besluttet.

Godt du har talt m en læge, og tøv ikke med at ringe igen hvis du synes det blir værre...

Tror det er godt at du har besluttet at der skal ske noget for en bedring snart, selvfølgelig først og fremmest for hendes skyld men bestemt også dinegen - det må være frygteligt at sidde med et så sygt barn så længe!

Anmeld

17. januar 2013

GUSO

Frk. Himmelblå skriver:

Altså, jeg ved godt det der med almentilstanden osv..., MEN er der ikke nogen øvre grænse for, hvor høj feber et barn må have? (3 år)

Nu har hun i over et døgn ligget på 40+ (også efter paracetamol). Max. temp. har dog været 41. Var til lægen med hende, og regner med, det er den der lede influenza-virus, som huserer for tiden (og har gjort i et stykke tid nu). 

Men hvad siger I? Hvor længe må det fortsætte sådan her?

Hun har det virkelig dårligt, men er kontaktbar og ikke nakkestiv.

Piv, piv...

Hej.. Det kunne have været mig der skrev det indlæg i sidste uge hvor min pige på knap 3 havde ca 40 i 5 døgn!! Lægen konstaterede influenza og så var den skid slået, man føler sig så magtesløs og det er ikke til at kapere når ens lille pige skal være så sløj, her var hun dog i rimeligt humør i løbet af dagen, men meget syg og ekstra varm næsten 41 om natten, de nætter det var værst slog jeg feberen ned med panodil og ellers bød jeg saft ad libitum.. Det værste er uvished om hvor længe som du også skriver men efter 4 døgn var svaret altså det sammme: hvis hun er til at komme i kontakt med og drikker bare lidt væske og ikke er stiv i nakken så er der ingen fare på færde.. Nå nå jamen det har jeg bare så svært ved at tro på men ok.. Tak så.. Håber virkelig snart du får en frisk 3 årig igen der er intet værre end når man føler sig så magtesløs ... Camilla

Anmeld

18. januar 2013

UnderCover37

Frk. Himmelblå skriver:

Tak for svar.

Vagtlægen siger, at det er svært at sige (det er nogle timer siden). Jeg har bare en smule svært ved at tro helt på, at hun må være så varm så længe. Men nu tror jeg, jeg ser tiden an til i morgen. Så SKAL det blive bedre, har jeg besluttet.

Hvordan er natten og dagen i dag gået for hende (jer)?
Jeg håber hun allerede er i bedring!

Anmeld

18. januar 2013

Frk. Himmelblå

GUSO skriver:

Hej.. Det kunne have været mig der skrev det indlæg i sidste uge hvor min pige på knap 3 havde ca 40 i 5 døgn!! Lægen konstaterede influenza og så var den skid slået, man føler sig så magtesløs og det er ikke til at kapere når ens lille pige skal være så sløj, her var hun dog i rimeligt humør i løbet af dagen, men meget syg og ekstra varm næsten 41 om natten, de nætter det var værst slog jeg feberen ned med panodil og ellers bød jeg saft ad libitum.. Det værste er uvished om hvor længe som du også skriver men efter 4 døgn var svaret altså det sammme: hvis hun er til at komme i kontakt med og drikker bare lidt væske og ikke er stiv i nakken så er der ingen fare på færde.. Nå nå jamen det har jeg bare så svært ved at tro på men ok.. Tak så.. Håber virkelig snart du får en frisk 3 årig igen der er intet værre end når man føler sig så magtesløs ... Camilla

Tak for svar. Du har så meget ret.

Hun er lidt bedre i dag, men stadig op mod 41..

Anmeld

18. januar 2013

Frk. Himmelblå

UnderCover35 skriver:

Hvordan er natten og dagen i dag gået for hende (jer)?
Jeg håber hun allerede er i bedring!

En lille bitte smule bedre, men fortsat høj feber. Suk.

Anmeld

18. januar 2013

UnderCover37

Frk. Himmelblå skriver:

Åh lille pus...

Anmeld

18. januar 2013

GUSO

Frk. Himmelblå skriver:

Øv øv føler med jer håber snart det vender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.