Frk. Himmelblå skriver:
Altså, jeg ved godt det der med almentilstanden osv..., MEN er der ikke nogen øvre grænse for, hvor høj feber et barn må have? (3 år)
Nu har hun i over et døgn ligget på 40+ (også efter paracetamol). Max. temp. har dog været 41. Var til lægen med hende, og regner med, det er den der lede influenza-virus, som huserer for tiden (og har gjort i et stykke tid nu).
Men hvad siger I? Hvor længe må det fortsætte sådan her?
Hun har det virkelig dårligt, men er kontaktbar og ikke nakkestiv.
Piv, piv...
Hej.. Det kunne have været mig der skrev det indlæg i sidste uge hvor min pige på knap 3 havde ca 40 i 5 døgn!! Lægen konstaterede influenza og så var den skid slået, man føler sig så magtesløs og det er ikke til at kapere når ens lille pige skal være så sløj, her var hun dog i rimeligt humør i løbet af dagen, men meget syg og ekstra varm næsten 41 om natten, de nætter det var værst slog jeg feberen ned med panodil og ellers bød jeg saft ad libitum.. Det værste er uvished om hvor længe som du også skriver men efter 4 døgn var svaret altså det sammme: hvis hun er til at komme i kontakt med og drikker bare lidt væske og ikke er stiv i nakken så er der ingen fare på færde.. Nå nå jamen det har jeg bare så svært ved at tro på men ok.. Tak så.. Håber virkelig snart du får en frisk 3 årig igen der er intet værre end når man føler sig så magtesløs ...

Camilla
Anmeld