Lille nyere økonomisk bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Jibbe

Vi har en Renault Clio stationcar. Fåes i almindelig også og vores model kører 25 km/l ifølge Renault. Vi er nok nede på 21 km/l, men vi kører bestemt ikke særlig økonomisk super glad for den, ikke så dyr og vi kan både have vores barnevogn og vores meget sammenklappelige klapvogn på en gang hvis de pakkes rigtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Sabsy

Vi har en Citroën som privatbil og jeg har en Ford Fiesta som firma bil, jeg elsker min Fiesta og den er bare så lækker at side i og kører fantastisk! Jeg kører i gennemsnit 200 kilometer om dagen

Anmeld

3. marts 2013

Sabsy

Den kører på Blyfri 95 og koster 400,- at tanke helt op, så kan den cirka kører 800km på en tank

Anmeld

3. marts 2013

Den lykkelige

Hvad med den nye Up?? Ved dog ikke om der kan være klapvogn i.. 

Anmeld

3. marts 2013

MyLove E

Den lykkelige skriver:

Hvad med den nye Up?? Ved dog ikke om der kan være klapvogn i.. 

Ja jeg vil også sige Up! Vi har en og den er vi virkelig glad. Er sikker på at der kan være en klapvogn i:-):-) Vi har en tredørs men vil stærkt anbefale 5 døres :-):-)

Anmeld

3. marts 2013

Mom2

AnnaKJ skriver:

Vi har en Peugeot 307 nu, og det er ikke en lille bil

Der skal kun lige være plads til en klapvogn.
Vi skal have en handicapbil, så vi skal af med vores Peugeot og søger derfor en lille økonomisk bil.
En diesel der kører langt på literen.

Vær obs på at gamle diesel biler uden partikel filter bliver skrækkelig dyre i vægafgift vist nok pr. 1 april

Anmeld

3. marts 2013

AnnaK89

Christina88 skriver:

Vær obs på at gamle diesel biler uden partikel filter bliver skrækkelig dyre i vægafgift vist nok pr. 1 april

Vi ville heller aldrig købe en diesel bil uden partikelfilter
For dyrt og ikke godt for miljøet.

Men efter som tråden er et par måneder gammel, er der sket nogle ting der gør at vi nok ikke behøves at finde en lille bil, men i stedet beholde vores store bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.