Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Toyota Yaris VW Polo
Toyota Yaris VW Polo
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Hvorfor hvis jeg må spørge? Citroen er fransk og dyrt.. Men hvad Søren med Kia?
Hvorfor hvis jeg må spørge? Citroen er fransk og dyrt.. Men hvad Søren med Kia?
AnnaKJ skriver: Han siger at Kia er noget billigt l***
Han siger at Kia er noget billigt l***
Kan helt klart anbefale Ford vores nuværende Fiesta er over 6 år og der har faktisk ikke været nogen reperationer indtil nu vi har pga kæresten kørte meget langt på job mens der var vejarbejde på motorvejen fået skiftet 3 ophæng men ikke på samme tid
Stadig pænt lydtæt i forhold til alder
Vi overvejer selv at det skal være den næste Fiesta når vi kan finde penge til det at vi skal have Den ser flot og rummelig ud og med den nye motor så er der benzin at spare oveni selvom vores nuværende er pænt økonomisk på papiret hedder den vist nok 18 og den kører gennemsnitligt 16 så det er ret tæt på
Wampires skriver: Kan helt klart anbefale Ford vores nuværende Fiesta er over 6 år og der har faktisk ikke været nogen reperationer indtil nu vi har pga kæresten kørte meget langt på job mens der var vejarbejde på motorvejen fået skiftet 3 ophæng men ikke på samme tid Stadig pænt lydtæt i forhold til alder Vi overvejer selv at det skal være den næste Fiesta når vi kan finde penge til det at vi skal have Den ser flot og rummelig ud og med den nye motor så er der benzin at spare oveni selvom vores nuværende er pænt økonomisk på papiret hedder den vist nok 18 og den kører gennemsnitligt 16 så det er ret tæt på
ciepige skriver: Ford fiesta - den er så sød!
Ford fiesta - den er så sød!
AnnaKJ skriver: Kan der godt være en Emmaljunga klapvogn deri? Vi synes nemlig også selv at det er en lille sød bil
Kan der godt være en Emmaljunga klapvogn deri? Vi synes nemlig også selv at det er en lille sød bil
kender ikke lige størrelsen på den mit bedste råd er at tage den med og prøve ad hos en forhandler
AnnaKJ skriver: Har kigget lidt på Yaris
Har kigget lidt på Yaris
Jeg har selv haft en, og den kørte super godt og var fin, økonomisk og funktionel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128