Barn med flækket øjenbryn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.592 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja, jeg vidste ikke helt hvilken overskrift der ville være dækkende.

Er der nogen, som ved om det virkelig er standard procedure at en vagtlæge syer et 2-års barn med flækket øjenbryn uden at bedøve først?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Majbrit P

Anonym skriver:

Ja, jeg vidste ikke helt hvilken overskrift der ville være dækkende.

Er der nogen, som ved om det virkelig er standard procedure at en vagtlæge syer et 2-års barn med flækket øjenbryn uden at bedøve først?

de får vidst lidt tryllecreme på som bedøver.. tror ikke de syer et så lille barn uden noget. 

Anmeld

17. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søsters søn blev også syet uden bedøvelse han klarede det fint. Han er også 4. 

Anmeld

17. januar 2013

Munder

Det lyder rimeligt nok - bedøvelsen gør mere ondt end de sting der skal laves, så det ville være dumt at gøre. De bruger noget bedøvende creme.

Jeg blev bidt i læben af en hund da jeg var 12, der blev jeg heller ikke bedøvet da jeg skulle syes.

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Three little steps skriver:

de får vidst lidt tryllecreme på som bedøver.. tror ikke de syer et så lille barn uden noget. 

Nej, det er også det der gør mig gal. For jeg ved at det her barn på to år blev syet uden bedøvelse og uden creme eller noget og forældrene skulle holde det mens det skreg. Det kan vel ikke være standard?

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Munder skriver:

Det lyder rimeligt nok - bedøvelsen gør mere ondt end de sting der skal laves, så det ville være dumt at gøre. De bruger noget bedøvende creme.

Jeg blev bidt i læben af en hund da jeg var 12, der blev jeg heller ikke bedøvet da jeg skulle syes.

Der blev heller ikke brugt creme. Barnet blev syet helt uden noget som helst form for bedøvelse.

Anmeld

17. januar 2013

twinny

hmmm. hvorfor blev barnet ikke limet?

Anmeld

17. januar 2013

L&V

Det er for at stikke mindst muligt, bedøvelse gør ondt og man kan ikke så vidt jeg ved putte lokaltbedøvende(tryllecreme) på et åbent sår så ja det lyder ret normalt

Anmeld

17. januar 2013

L&V

twinny skriver:

hmmm. hvorfor blev barnet ikke limet?

Det var nok for dybt

Anmeld

17. januar 2013

banana3

Var det en vagtlæge der gjorde det? Jeg troede man blev sendt over på skadestuen ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.