Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg vidste ikke helt hvilken overskrift der ville være dækkende.
Er der nogen, som ved om det virkelig er standard procedure at en vagtlæge syer et 2-års barn med flækket øjenbryn uden at bedøve først?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja, jeg vidste ikke helt hvilken overskrift der ville være dækkende. Er der nogen, som ved om det virkelig er standard procedure at en vagtlæge syer et 2-års barn med flækket øjenbryn uden at bedøve først?
de får vidst lidt tryllecreme på som bedøver.. tror ikke de syer et så lille barn uden noget.
Min søsters søn blev også syet uden bedøvelse han klarede det fint. Han er også 4.
Det lyder rimeligt nok - bedøvelsen gør mere ondt end de sting der skal laves, så det ville være dumt at gøre. De bruger noget bedøvende creme.
Jeg blev bidt i læben af en hund da jeg var 12, der blev jeg heller ikke bedøvet da jeg skulle syes.
Three little steps skriver: de får vidst lidt tryllecreme på som bedøver.. tror ikke de syer et så lille barn uden noget.
Nej, det er også det der gør mig gal. For jeg ved at det her barn på to år blev syet uden bedøvelse og uden creme eller noget og forældrene skulle holde det mens det skreg. Det kan vel ikke være standard?
Munder skriver: Det lyder rimeligt nok - bedøvelsen gør mere ondt end de sting der skal laves, så det ville være dumt at gøre. De bruger noget bedøvende creme. Jeg blev bidt i læben af en hund da jeg var 12, der blev jeg heller ikke bedøvet da jeg skulle syes.
Der blev heller ikke brugt creme. Barnet blev syet helt uden noget som helst form for bedøvelse.
twinny skriver: hmmm. hvorfor blev barnet ikke limet?
hmmm. hvorfor blev barnet ikke limet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128