Var det forkert af mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Han forventes og være selvkørende ja han er en af de store men sådan er det ikke vel? Han har brug for hjælp. Eleven kender godt min søn det kan vi lige slå fast. Og jeg stiller ikke ledende spørgsmål jeg pørgetiden ham hvad der er sket han peger på bøllen og siger dyt dyt der er da nemt og regne ud hvad problemet er ? Jeg er ligeglad med nomeringen fakta er at jeg betaler  næsten 4000 om måneden så han kan bliv passet. Og her forventer jeg at der bliver taget hånd om ham specielt når han er ked af det. 

Jeg tænker om det kunne være fordi din søn GERNE ville have bilen, men ikke måtte få bilen? Hvis bøllen har taget bilen fra ham, så må han da have været godt voldsom - altså det er jo noget du ikke har fået svar på eller nævnt herinde i hvert fald 

Har da tit set børn der bliver ligeså kede af at de ikke må få legetøj af de andre som, at de tit bliver kede af, at legetøjet bliver taget fra dem af andre.

Du skriver også at eleven prøver at finde ud af hvad din dreng mener, så hun prøver da idet mindste, at hun så ikke helt forstår ham er så en anden side af sagen. En pegefinger og "dyt dyt" kunne da være flere ting og ikke bare at bøllen have stjålet en bil fra din søn.

Enten så mangler jeg mere info ellers også så syntes jeg du drager lidt forhastede konklusioner både imod eleven og "bøllen"  Men at du siger det videre er da okay, fordi så bliver de jo mere opmærksomme - eller det kan man da håbe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Nuser

Det der gør mig ked af det, er at et andet barn i mine øjne bliver stemplet som en bølle.

Anmeld

17. januar 2013

Doffie

Jeg var blevet tosset hvis det var mit barn det gik ud over.

så er enig i den handling.

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Jeg tænker om det kunne være fordi din søn GERNE ville have bilen, men ikke måtte få bilen? Hvis bøllen har taget bilen fra ham, så må han da have været godt voldsom - altså det er jo noget du ikke har fået svar på eller nævnt herinde i hvert fald 

Har da tit set børn der bliver ligeså kede af at de ikke må få legetøj af de andre som, at de tit bliver kede af, at legetøjet bliver taget fra dem af andre.

Du skriver også at eleven prøver at finde ud af hvad din dreng mener, så hun prøver da idet mindste, at hun så ikke helt forstår ham er så en anden side af sagen. En pegefinger og "dyt dyt" kunne da være flere ting og ikke bare at bøllen have stjålet en bil fra din søn.

Enten så mangler jeg mere info ellers også så syntes jeg du drager lidt forhastede konklusioner både imod eleven og "bøllen"  Men at du siger det videre er da okay, fordi så bliver de jo mere opmærksomme - eller det kan man da håbe 

Det er her problemet er... At jeg ikke kan komme med mere oplysninger da det vil tage mig en hel dag om at fortælle hvordan min søn er. Han er den type der aldrig tager noget fra de andre børn. Han er den type der holder sig væk hvis der bliver arrangeret noget nyt. Jeg som mor har også nemmere ved at forstå ham. Men det er ikke her problemer er problemet er at hun ikke giver sig tid til at spørge ham om hvad der er galt. For han græder jo aldrig! Det er her hun burde stoppe op og sige hold da op han " plejer " ikke og være sådan.

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Nuser skriver:

Det der gør mig ked af det, er at et andet barn i mine øjne bliver stemplet som en bølle.

Ja man bliver nød til at kalde en spade for en spade engang imellem. Han har også brækket sin mors næse i sidste ude ved at tyre en bil efter hende. Jeg er bare glad for at han kun! har taget en bil fra min søn.

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Jeg var blevet tosset hvis det var mit barn det gik ud over.

så er enig i den handling.

jeg blev også ked af det....

Anmeld

17. januar 2013

L&V

Ja jeg syntes ikke du kan forvente en masse af en studerende 4000kr eller ej.. Hvis du vil vide noget henvender man sig til pædagogerne.. Også syntes jeg efterhånden det er træls at læse om de så kaldte bøller og ens egne engle børn der aldrig ku finde på at gøre noget og her mener jeg ikke kun dig men nøj hvor er der mange af den slags tråde

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja jeg syntes ikke du kan forvente en masse af en studerende 4000kr eller ej.. Hvis du vil vide noget henvender man sig til pædagogerne.. Også syntes jeg efterhånden det er træls at læse om de så kaldte bøller og ens egne engle børn der aldrig ku finde på at gøre noget og her mener jeg ikke kun dig men nøj hvor er der mange af den slags tråde

Jeg forventer ikke en masse kun at hun tager sig tid til et grædende barn. Min dreng er heller ikke en englebarn. men han slår og bider ikke. Men det er heller ikke det der er problemet.

Anmeld

17. januar 2013

B&J

nej.. det var det helt RIGTIGE godt du passer på din dreng, og han blev forstået...

Anmeld

17. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg forventer ikke en masse kun at hun tager sig tid til et grædende barn. Min dreng er heller ikke en englebarn. men han slår og bider ikke. Men det er heller ikke det der er problemet.

Men som jeg forstår det ku hun ikke finde ud af hvorfor han græd og det ku jo ligen være sket i samme sek som du kom også var du der jo også var der jo ingen grund til hun gjorde mere..
Nej men du antager at den anden dreng har gjord noget og det du antager har jo så heller ikke noget med at slå eller bide så det er der ingen grundtil at bringe op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.