Anonym skriver:
Han forventes og være selvkørende ja han er en af de store men sådan er det ikke vel? Han har brug for hjælp. Eleven kender godt min søn det kan vi lige slå fast. Og jeg stiller ikke ledende spørgsmål jeg pørgetiden ham hvad der er sket han peger på bøllen og siger dyt dyt der er da nemt og regne ud hvad problemet er ? Jeg er ligeglad med nomeringen fakta er at jeg betaler næsten 4000 om måneden så han kan bliv passet. Og her forventer jeg at der bliver taget hånd om ham specielt når han er ked af det.
Jeg tænker om det kunne være fordi din søn GERNE ville have bilen, men ikke måtte få bilen? Hvis bøllen har taget bilen fra ham, så må han da have været godt voldsom - altså det er jo noget du ikke har fået svar på eller nævnt herinde i hvert fald 
Har da tit set børn der bliver ligeså kede af at de ikke må få legetøj af de andre som, at de tit bliver kede af, at legetøjet bliver taget fra dem af andre.
Du skriver også at eleven prøver at finde ud af hvad din dreng mener, så hun prøver da idet mindste, at hun så ikke helt forstår ham er så en anden side af sagen. En pegefinger og "dyt dyt" kunne da være flere ting og ikke bare at bøllen have stjålet en bil fra din søn.
Enten så mangler jeg mere info ellers også så syntes jeg du drager lidt forhastede konklusioner både imod eleven og "bøllen"
Men at du siger det videre er da okay, fordi så bliver de jo mere opmærksomme - eller det kan man da håbe 
Anmeld