Teenagere og lomme penge ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Mca<3

Chatarina skriver:

kan godt huske det.. Ens for&aelig;ldre var bare de v&aelig;rste og alle de andre fik dit og dat og man fik aldrig en skid selv<br /> Men man l&aelig;rer vist at v&aelig;re verdens v&aelig;rste mor og det g&aring;r jo over n&aring;r de n&aring;r de 20 &aring;r <br /> <br />

Præcis , og som forældre hopper man altså lidt på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

He he ,, bus kort betaler jeg når hun går i skole ,,, Nu er det sommerferie ,,

Efter sommerferien får hun udd. kort til at køre på   Kan sgu godt fornemme at jeg er for sød ..

Ok-smiler- men man gør det jo i den bedste mening, som alt andte med børnene...
Men har du selv 30000kr bare til ingenting?? Der må strammes op... ellers så sig hun skal spare 500kr op pr. måend hvis du fortsat skal betale hendes mobil...feks..
Knus..

Anmeld

16. juni 2009

Kaufie

Hvad med om de penge hun får ud over buskort og tlf regning blev sat på en konto til når hun flytter hjemmefra?

Jeg mener jeg fik lommepenge da jeg boede hjemme, men en del af dem skulle jeg betale i "husleje" - og dem fik jeg så tilbage, da jeg flyttede hjemmefra. På den måde lærer hun lidt om at spare op - hun får det samme som sin lillebror (men kan ikke bruge sine lige nu) - og du har mere at give hende "med i posen" den dag hun flytter hjemmefra.

Anmeld

16. juni 2009

Mca<3

Eva skriver:

Ok-smiler- men man gør det jo i den bedste mening, som alt andte med børnene...
Men har du selv 30000kr bare til ingenting?? Der må strammes op... ellers så sig hun skal spare 500kr op pr. måend hvis du fortsat skal betale hendes mobil...feks..
Knus..

Nej jeg har bestemt ikke den slags penge til sjov og fest  Og mit skab er heller ikke fyldt til randen med mærke tøj som hendes ,, Så i har fuldstændig ret ...

Anmeld

16. juni 2009

Mca<3

Kaufie skriver:

Hvad med om de penge hun får ud over buskort og tlf regning blev sat på en konto til når hun flytter hjemmefra?

Jeg mener jeg fik lommepenge da jeg boede hjemme, men en del af dem skulle jeg betale i "husleje" - og dem fik jeg så tilbage, da jeg flyttede hjemmefra. På den måde lærer hun lidt om at spare op - hun får det samme som sin lillebror (men kan ikke bruge sine lige nu) - og du har mere at give hende "med i posen" den dag hun flytter hjemmefra.

Jo det kunne være en ide ,, Der er bare det at når hun bliver 18 så får hun en meget stor sjat penge ,, Hun har arvet .. så man skulle finde på noget andet smart  Ideen er nemlig god ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.