Anonym skriver:
Vi har et fælles barn på Ca.9 måneder.
Hader min kæreste, er pisse hamrende ked af det. Vi havde et skænderi idag.. Det ende med at han tyrede fjernbetjeningen fra der hvor han sad, og over i min hofte. Det svier, blødte lidt og har fået et mærke. Jeg råbte højt "lad hver med at slå" (ved ik hvorfor jeg lige sagde slå) var virkelig bange og græd meget. og så rejste han sig med sin vrede og gik amok over jeg snakkede højt så naboerne nok kunne høre det... jeg vil ikke være sammen med ham mere. sagde til ham, at jeg ikke vil være sammen med ham mere, då svarede han at vi ikke kunne gå fra hinandnrn nu hvor vi har et barn, og han sagde også "det skulle du ha tænkt på inden vi fik et barn"
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg virker nok svag... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre virkelig....
er så ked af det
og så kalder han mig luder so kælling osv
hvad bliver det næste Ikke...
Man skulle satme tro det var min ex mand du skrev om der
Han kaldte mig so og kælling mm , selv foran børnene . Voldelig var han også ,, Han sagde også at det var for sent !!! Vi havde fået børn så nu var der ingen vej uden om .. Var sammen i mange år , det var lykken den dag jeg fandt ud af han var mig utro ,, Kunne nu smutte med ungerne og fortælle det var hans skyld , han lod os gå
Han ville hellere være sammen med hende ,,, Min redning 
Anmeld