En voldelig kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

MorDk

tarkoflen skriver:

Det der har du bare slet ikke fortjent! Der er ingen, der skal leve med at blive slået eller få kastet ting efter sig! Og du skal heller ikke finde dig i, at han kalder dig sådan nogle grimme ting!

At han siger, at l ikke kan gå fra hinanden, fordi l har et barn, er l jo heldigvis to om at bestemme! Ingen børn har godt af at vokse op med en forældre, der er voldelig hverken fysisk eller psykisk! Og det skal dit barn heller ikke!

Du har et valg, selvom det er et mege svært et! Han kan ikke vælge for dig, og du er i din fulde ret til at gå fra ham, især når han opfører sig som han gør!

Og jeg er enig med mortilelias2010 om at du skal overveje et krisecenter, der kan de hjælpe dig med at komme ovenpå igen, og du møder andre, der har stået i samme situation som dig!

Jeg håber du gør det bedste for dig og dit barn! Det er dit job at passe på dig selv og dit barn!

Du er ikke svag, du skal bare have et lille puf i den rigtige retning

Stort

Enig!

Du får en KÆMPE krammer herfra!

Og skynd dig væk med dit barn selvom det virker uoverskueligt lige nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

Vi har et fælles barn på Ca.9 måneder. 

Hader min kæreste, er pisse hamrende ked af det. Vi havde et skænderi idag.. Det ende med at han tyrede fjernbetjeningen fra der hvor han sad, og over i min hofte. Det svier, blødte lidt og har fået et mærke. Jeg råbte højt "lad hver med at slå" (ved ik hvorfor jeg lige sagde slå) var virkelig bange og græd meget. og så rejste han sig med sin vrede og gik amok over jeg snakkede højt så naboerne nok kunne høre det... jeg vil ikke være sammen med ham mere. sagde til ham, at jeg ikke vil være sammen med ham mere, då svarede han at vi ikke kunne gå fra hinandnrn nu hvor vi har et barn, og han sagde også "det skulle du ha tænkt på inden vi fik et barn" 

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg virker nok svag... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre virkelig....   er så ked af det

og så kalder han mig luder so kælling osv

hvad bliver det næste Ikke... 

et ord ! KRISECENTER !

KRAM

Anmeld

17. januar 2013

Monski

Der er bare slet ikke sjovt
Selvom det er pisse svært så er det helt klart det bedste for dig og jeres barn at i pakker jeres ting og smutter, evt til noget familie.
Brug et par dage til at komme lidt i ro og så få ordnet alt det praktiske mht lejlighed, økonomi osv.
Håber virkelig at du finder ud af det!

Anmeld

17. januar 2013

Doffie

Hej du 

Jeg står lige nu i samme situation, og hvis du har lyst til at skrive privat så gør du bare det 

Så kan vi snakke, og jeg kan fortælle dig om hvad jeg går igennem og hvad jeg gør.

'

Anmeld

17. januar 2013

Musen5

Det der holder ikke en meter.

Du pakker dig og dit barn sammen, tager på politistationen og anmelder ham for vold og finder det nærmeste krisecenter ASAP.

Der kan han ikke gøre dig NOGET.

De kan vejlede dig til hvad du ellers skal foretage dig.

Kom væk i en fart!!!!!!

/Mette

P.S. Du skal være velkommen til at skrive pb. Har selv været turen igennem

Anmeld

17. januar 2013

Bshizzle

SKYND dig og pak nogle tasker.. din kære barn og se at komme væk i en fart !!

Han kan ikke holde på dig ligemeget hvad han siger/ønsker..

Bestem over dig selv... du er ikke svag.. du KAN godt!.

Søg evt hjælp på et krisecenter eller støtte fra din familie.

Anmeld

17. januar 2013

Bertris

Som alle andre siger, kom væk i en fart med den lille! 

Har ikke selv været udsat for lign. men min far var sammen med en kvinde der havde været det hele igennem, hun gik ikke fra manden med det samme og det har skadet hende og hendes tre børn for livet. 

Men ja anmeld ham til politiet og tag til nærmeste kvinde krisecenter, de kan hjælpe dig med at komme igang igen! 

-også må han som tidligere sagt ikke opsøge dig der

Anmeld

17. januar 2013

modesty

Nu får jeg nok høvl, men jeg må indrømme at jeg synes det er helt overdrevet at råde dig til at tage på krisecenter fordi din mand én gang har kastet en fjernbetjening efter dig og at det, så vidt jeg kan læse ud fra dit indlæg, er den eneste gang han har gjort noget der minder om vold. Det kunne jeg sgu nok også finde på i et frustreret og ophidset øjeblik - men jeg kunne aldrig finde på at slå. I min bog er det ikke lige så slemt at kaste en fjernbetjening som f.eks at slå.

Jeg forstår godt at du ikke vil være sammen med ham, og han lyder ikke som en særlig fed fyr, men hvis det er den eneste gang han har gjort noget voldsomt fysisk, så synes jeg at du skal passe på med at stemple ham som voldsmand.

Anmeld

17. januar 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Vi har et fælles barn på Ca.9 måneder. 

Hader min kæreste, er pisse hamrende ked af det. Vi havde et skænderi idag.. Det ende med at han tyrede fjernbetjeningen fra der hvor han sad, og over i min hofte. Det svier, blødte lidt og har fået et mærke. Jeg råbte højt "lad hver med at slå" (ved ik hvorfor jeg lige sagde slå) var virkelig bange og græd meget. og så rejste han sig med sin vrede og gik amok over jeg snakkede højt så naboerne nok kunne høre det... jeg vil ikke være sammen med ham mere. sagde til ham, at jeg ikke vil være sammen med ham mere, då svarede han at vi ikke kunne gå fra hinandnrn nu hvor vi har et barn, og han sagde også "det skulle du ha tænkt på inden vi fik et barn" 

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg virker nok svag... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre virkelig....   er så ked af det

og så kalder han mig luder so kælling osv

hvad bliver det næste Ikke... 

Man skulle satme tro det var min ex mand du skrev om der  Han kaldte mig so og kælling mm , selv foran børnene . Voldelig var han også ,, Han sagde også at det var for sent !!! Vi havde fået børn så nu var der ingen vej uden om .. Var sammen i mange år , det var lykken den dag jeg fandt ud af han var mig utro ,, Kunne nu smutte med ungerne og fortælle det var hans skyld , han lod os gå  Han ville hellere være sammen med hende ,,, Min redning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.