En voldelig kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.821 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Anonym trådstarter

Vi har et fælles barn på Ca.9 måneder. 

Hader min kæreste, er pisse hamrende ked af det. Vi havde et skænderi idag.. Det ende med at han tyrede fjernbetjeningen fra der hvor han sad, og over i min hofte. Det svier, blødte lidt og har fået et mærke. Jeg råbte højt "lad hver med at slå" (ved ik hvorfor jeg lige sagde slå) var virkelig bange og græd meget. og så rejste han sig med sin vrede og gik amok over jeg snakkede højt så naboerne nok kunne høre det... jeg vil ikke være sammen med ham mere. sagde til ham, at jeg ikke vil være sammen med ham mere, då svarede han at vi ikke kunne gå fra hinandnrn nu hvor vi har et barn, og han sagde også "det skulle du ha tænkt på inden vi fik et barn" 

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg virker nok svag... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre virkelig....   er så ked af det

og så kalder han mig luder so kælling osv

hvad bliver det næste Ikke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Han lyder godt nok ik særlig rar, og jeg ka godt forstå hvis du ik har lyst til at være sammen med ham, når du føler dig truet.

Har du evt mulighed for i en periode at bo hos endten familie eller venner, for så er det mit bedste forslag!! Og det er da især vigtig nu i har fået barn, at han lære at styre sit tempraman og at I begge snakker ordenligt til hinanden! Vh stine

Anmeld

16. januar 2013

booster_88

Aller først får du et kæmpe kram.

Og du er ikke svag, han kører bare rundt med dig, for at give dig dårlig samvittighed.

Selvfølgelig kan du gå fra ham selvom i har barn, i ville da ved gud ikke være de første der gjorde det, og nok heller ikke de sidste, vi er frie mennesker og har et valg. Det kræver du gør op med dig selv du er klar til at enten smide ham ud, eller selv flytte. Men du skal bare være psykisk klar til det, for det kommer nok til at kræve lidt fra dig.

Og jeg tror du skal finde driv kraften i jeres barn

Men det garanteret lettende når det er overstået.

Sender dig en masse kram, og tanker.

Anmeld

16. januar 2013

MortilElias2010

Hader min kæreste, er pisse hamrende ked af det. Vi havde et skænderi idag.. Det ende med at han tyrede fjernbetjeningen fra der hvor han sad, og over i min hofte. Det svier, blødte lidt og har fået et mærke. Jeg råbte højt "lad hver med at slå" (ved ik hvorfor jeg lige sagde slå) var virkelig bange og græd meget. og så rejste han sig med sin vrede og gik amok over jeg snakkede højt så naboerne nok kunne høre det... jeg vil ikke være sammen med ham mere. sagde til ham, at jeg ikke vil være sammen med ham mere, då svarede han at vi ikke kunne gå fra hinandnrn nu hvor vi har et barn, og han sagde også "det skulle du ha tænkt på inden vi fik et barn" 

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg virker nok svag... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre virkelig....   er så ked af det

Selvfølgelig kan I gå fra hinanden selvom I har et barn sammen, hele Danmark kan bevidne om at det sagtens kan lade sig gøre. Der er selvfølgelig nogle lovgoder skal overholdes og retningslinjer. Men jeg tvivler stærkt på at nogen ville sige til dig at du skulle blive sammen med din kæreste bare fordi I har et barn sammen (kan godt være jeg bruger både og selvfølgelig i mine sætninger, men ser det ikke af den grund som en bagatel) men i denne situation så er det en god ide at se på dine muligheder ret hurtigt. Find dit nærmeste krisecenter, mænd er ikke tilladt på stedet så han kan ikke opsøge dig og der er du og dit barn i sikkerhed. De kan hjælpe dig med gode råd og støtte i en svær periode og værne om dig i den tid du har brug for At få afstand fra ham. Fr vi kan vist snildt blive enige om at den behandling der hverken er godt for dig eller dit barn at være vidner til. Først se at komme væk - når du så er påbehørig afstand kan I altid snakke om tingene men du ville være sikker på at have et netværk til den tid der kan støtte op og bakke op hvis han skulle blive modbydelig. Håber meget du finder en udvej der gavner dit barn, om ikke andet. Www.dialgmodvold.dk er også en mulighed. 

Mange knus, er sikker på der kommer flere med gode råd til dig som natten skrider frem hvis ikke morgendagen. 

Anmeld

16. januar 2013

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
jeg vil flytte med det samme da vis jeg være dig og hvorfor kan du ikke flytte selv om i her en barn samme ??? der er da mange som er gjor før jer og selv om han sige at han ikke vil gør det mere engang så kan han også gør det flere gang og man skal ikke slå
til dig og dig barn

Anmeld

16. januar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Åh nej

Jeg ville ta mit barn, og smutte med det samme!!

Vold er bare ikke acceptabelt (for mig).. Og jeg ville skynde mig ud af døren, før det blev værre!

Kæmpe

Se at komme væk!

Anmeld

16. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Håber virkelig at du pakker dine ting (+Barnets) og flytter. For det er du eller jeres barn ikke tjent med, sikke en skid! Det lyder til at det kun bliver værer. Håber du har nogen og støtte dig til. Det med at han siger i har barn sammen,er kun for at få dig til at føle dårlig samvittighed. Hvis mor er glad er barnet også glad. Det skal han også tænke på-

Anmeld

16. januar 2013

tarkoflen

Det der har du bare slet ikke fortjent! Der er ingen, der skal leve med at blive slået eller få kastet ting efter sig! Og du skal heller ikke finde dig i, at han kalder dig sådan nogle grimme ting!

At han siger, at l ikke kan gå fra hinanden, fordi l har et barn, er l jo heldigvis to om at bestemme! Ingen børn har godt af at vokse op med en forældre, der er voldelig hverken fysisk eller psykisk! Og det skal dit barn heller ikke!

Du har et valg, selvom det er et mege svært et! Han kan ikke vælge for dig, og du er i din fulde ret til at gå fra ham, især når han opfører sig som han gør!

Og jeg er enig med mortilelias2010 om at du skal overveje et krisecenter, der kan de hjælpe dig med at komme ovenpå igen, og du møder andre, der har stået i samme situation som dig!

Jeg håber du gør det bedste for dig og dit barn! Det er dit job at passe på dig selv og dit barn!

Du er ikke svag, du skal bare have et lille puf i den rigtige retning

Stort

Anmeld

16. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

som en der har oplevet sin mor blive tyraniseret psykisk gennem hele min opvækst kan jeg kun sige at for dit barns skyld er du nødt til at finde en anden vej end med ham...

Jeg har så mange ar på sjælen fordi det i perioder ikke længere kun var min mor det gik udover men også mig og min lillebror...

Startede også bare med at han var fuld en aften og råbte ad hende og smækkede med dørene førend han tog og kørte afsted på sin knallert... og så kom det med at han også gjorde det selvom han var ædru... men altid kunne hun finde en undskyldning der gjorde det "lovligt" for ham at gøre de ting han gjorde... både mod hende og mod os...

medmindre han går med til at få prof. hjælp (for det skal der altså til når man er ude over grænsen og har mistet det sidste fornuft der stopper en fra at skade dem man elsker) så er du nødt til at tage barnet på armen og komme ud af døren...

Anmeld

17. januar 2013

Camilla <3

Jeg er ked af at høre, at du lever sammen med en person, der behandler dig sådan. 

Jeg syntes kort og godt, at du skal flytte. Det ikke er sundt for dig eller jeres fælles barn at se eller høre på, at det er okay at blive behandlet på den måde.. 

Det bliver super svært, men du kommer til at føle en kæmpe lettelse, når først det er overstået. 

Du ska' være velkommen til at sende en PB, hvis du har brug for nogen at snakke med. Jeg ved hvordan du har det.. 

Kram!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.