Hvor længe skal man være gået over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Inden lægen vil lave blodprøve for HCG?

Er pt. (kun) 2 dage over tid, men stadig negativ tests

da jeg sidst var gået 1 uge over tid og stadig testede negativ, fik jeg afvide jeg skulle vente en uge mere og så komme igen hvis den ikke blev positiv imellem tiden (det gjorde den så)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

M (:

Mor_til_2_unger skriver:

Hos mit lægehus bestiller man bare selv tid hos sygplejsken.

Jeg skal have taget i næste uge omkring testdag.

Der er lige så mange holdninger hos lægerne,som der er læger,så kontakt din læge,og forhør dig,hvordan det fungere hos dem.

Hvorfor skal du have taget blodprøve? Hvorfor ikke bare vente på testdag og så tage en almindelig test? 

Anmeld

17. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
M (: skriver:

Hvorfor skal du have taget blodprøve? Hvorfor ikke bare vente på testdag og så tage en almindelig test? 

Jeg har desværre prøvet nogle gange,at være gravid,men hvor jeg ikke har udskillet HCG i urinen,så testen har været negativ. 

Også har jeg et vindæg  med meget lavt HCG tal i bagagen,så min læge har tilbudt,jeg altid bare kan få taget en blodprøve med det samme. 

Anmeld

17. januar 2013

M (:

Mor_til_2_unger skriver:

Jeg har desværre prøvet nogle gange,at være gravid,men hvor jeg ikke har udskillet HCG i urinen,så testen har været negativ. 

Også har jeg et vindæg  med meget lavt HCG tal i bagagen,så min læge har tilbudt,jeg altid bare kan få taget en blodprøve med det samme. 

Årh, okay, det lød som om at din læge "bare" tog blodprøver uden videre, og det synes jeg lød lidt underligt - de er jo ikke helt gratis sådanne blodprøver.. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.