Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inden lægen vil lave blodprøve for HCG?
Er pt. (kun) 2 dage over tid, men stadig negativ tests
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver:
Før?
M (: skriver: Før?
Anonym skriver: Inden lægen vil lave blodprøve for HCG? Er pt. (kun) 2 dage over tid, men stadig negativ tests
Jeg tror ikke, der er en fast tidsramme for, hvor længe man skal være gået over, men vil tro, at de fleste læger tidligst vil tage en blodprøve efter en uge - 14 dage med fortsat negative teste..
Held og lykke, håber du kan teste positivt snart!
M (: skriver: Jeg tror ikke, der er en fast tidsramme for, hvor længe man skal være gået over, men vil tro, at de fleste læger tidligst vil tage en blodprøve efter en uge - 14 dage med fortsat negative teste.. Held og lykke, håber du kan teste positivt snart!
Prøver at trække den lidt endnu, og se om der ikke sker bare et eller andet, hvis den (heller ikke) er her denne gang , vil jeg bare gerne ha mens, så vi kan komme igang igen
Anonym skriver: Prøver at trække den lidt endnu, og se om der ikke sker bare et eller andet, hvis den (heller ikke) er her denne gang , vil jeg bare gerne ha mens, så vi kan komme igang igen
Håbet er ikke ude før mens dukker op, og nogle er bare langsommere end andre til at danne HCG!
M (: skriver: Håbet er ikke ude før mens dukker op, og nogle er bare langsommere end andre til at danne HCG!
Var også gået over tid, de andre graviditeter, men min hjerne kan bare ik huske hvor meget
Men ja, håååååååber
Anonym skriver: Var også gået over tid, de andre graviditeter, men min hjerne kan bare ik huske hvor meget Men ja, håååååååber
Nej, og ikke to graviditeter er ens!
Hos mit lægehus bestiller man bare selv tid hos sygplejsken.
Jeg skal have taget i næste uge omkring testdag.
Der er lige så mange holdninger hos lægerne,som der er læger,så kontakt din læge,og forhør dig,hvordan det fungere hos dem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128