Andre der har oplevet roderi med SKAT?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Chanel12

Peanut skriver:

Ja ofte desværre 

Dog ikke ang børnepenge, da jeg ikke har børn.

Men vi fik en restskat på mange tusind kr, fordi vi havde en lejlighed i huset. Den skulle der så pludselig betales skat af, selvom vi havde fået oplyst før, at det skulle der ikke (selvfølgelig ikke på skrift).

Så vi lavede en afdragsordning, som vi satte til at overføre hver måned (havde fået girokort på alle måneder, til beløbet var færdigudbetalt)... Pludselig begynder vi at få de penge tilbage igen, fordi vi har betalt for meget? WTF? Men vi klager ikke 

Ihh altså de kan bare ikke gøre deres arbejde ordentligt, men når man får penge tilbage er det skønt, og så kan man intet end at nyde det, så længe de ikke tag ens penge eller beder om penge :-p 

Jeg fik ringet og de havde lavet en dum dum fejl, og så ringede jeg til udbetaling dk og de synes d lød mærkeligt men får først børneydelse i næste uge ud fra d hun sagde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

musse1

Chanel12 skriver:

Jeg undskylder for det korte svar jeg skrev, men mit humør var ikke særlig god efter sådan et l**** brev fra SKAT. De havde lavet en fejl og selve damen på tlf synes godt nok det var mærkeligt de havde gjort d, men fik den fjernet, og ringet til udbetaling Dk angående børneydelse hvilket jeg skulle søge igen, og får først børnepenge næste uge forhåbentlig. Jeg synes bare d så irriterende pga de laver en fejl går d ud over min økonomi .. Grrr

du skal ikke undskylde klart man bliver frustret har da en stor betydning for økonomien, simpelhen for dårligt, håber du hurtigt for dem udbetalt, så du ikke mangler dem for længe 

Anmeld

17. januar 2013

livhemdrup

Da det åbenbart nu er udbetaling dk der udbetaler børnepenge får man så besked i eboks om advisering om udbetaling som man gør ved bidrag fra faderen som også går igennem udbetaling dk?

Nogen der ved det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.