Andre der har oplevet roderi med SKAT?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Chanel12

Jeg fik mit første barn i slutning af oktober måned, og jeg er på kontanthjælp, i dag modtager jeg så pludselig et brev fra SKAT at jeg ikke længere er skattepligtig i dk og dermed hellere ikke får børneydelse fra d. 31/12-12 WTF? jeg betaler sku da skat, det står der på alle mine kh løn sedler. Og om 4 dage kommer børnepenge og nu får j ikke en kr!! Hvad fuck sker der lige!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Tranebaer

Ring til dem! Der er tit ventetid på 10-15 minutter, men det må man desværre tage med. Jeg har tit ringet til dem, for de har desværre tit og ofte lavet fejl i min skat, og bedt mig betale en masse jeg ikke skulle. Men har fået det rettet når jeg har ringet ind og brokket mig.

Anmeld

16. januar 2013

musse1

Chanel12 skriver:

Jeg fik mit første barn i slutning af oktober måned, og jeg er på kontanthjælp, i dag modtager jeg så pludselig et brev fra SKAT at jeg ikke længere er skattepligtig i dk og dermed hellere ikke får børneydelse fra d. 31/12-12 WTF? jeg betaler sku da skat, det står der på alle mine kh løn sedler. Og om 4 dage kommer børnepenge og nu får j ikke en kr!! Hvad fuck sker der lige!!! 

man for først børnepenge 20/1 

hvis det er på mail, er du så sikker på det ikke er en af de falske..

jeg for måske onkring 8 hvor der står skat.dk  og hvor de udgiver sig for at være fra skat, står forskelligt i dem. sletter altid bare og åbner aldrig noget, ved skat for noget tid siden, skriv der desværre var falske mail i omløb 

så ring og hør dem 

Anmeld

16. januar 2013

Nadia&Daniel

musse1 skriver:

jeg for måske onkring 8 hvor der står skat.dk  og hvor de udgiver sig for at være fra skat, står forskelligt i dem. sletter altid bare og åbner aldrig noget, ved skat for noget tid siden, skriv der desværre var falske mail i omløb 

så ring og hør dem 

Lille info. vi burde få børnepenge på fredag (den 20 er en søndag)

Anmeld

16. januar 2013

musse1

Nadia&Daniel skriver:

Lille info. vi burde få børnepenge på fredag (den 20 er en søndag)

hehe det er rigtigt, det er fordi det hedder sig man for den 20, men ja man for altid den sidste hverdag hvis det ramler på en weekend  lige min fejl, ved det jo godt er bare med at huske at skrive det også

Anmeld

16. januar 2013

Nadia&Daniel

musse1 skriver:

hehe det er rigtigt, det er fordi det hedder sig man for den 20, men ja man for altid den sidste hverdag hvis det ramler på en weekend  lige min fejl, ved det jo godt er bare med at huske at skrive det også

Anmeld

16. januar 2013

Chanel12

musse1 skriver:

så ring og hør dem 

D er brev

Anmeld

17. januar 2013

musse1

Chanel12 skriver:

D er brev

det virker da mærkligt, du må ringe til dem så snart de åbner i dag , håber de bare har lavet vrøl i det 

Anmeld

17. januar 2013

Peanut

Ja ofte desværre 

Dog ikke ang børnepenge, da jeg ikke har børn.

Men vi fik en restskat på mange tusind kr, fordi vi havde en lejlighed i huset. Den skulle der så pludselig betales skat af, selvom vi havde fået oplyst før, at det skulle der ikke (selvfølgelig ikke på skrift).

Så vi lavede en afdragsordning, som vi satte til at overføre hver måned (havde fået girokort på alle måneder, til beløbet var færdigudbetalt)... Pludselig begynder vi at få de penge tilbage igen, fordi vi har betalt for meget? WTF? Men vi klager ikke 

Anmeld

17. januar 2013

Chanel12

musse1 skriver:

det virker da mærkligt, du må ringe til dem så snart de åbner i dag , håber de bare har lavet vrøl i det 

Jeg undskylder for det korte svar jeg skrev, men mit humør var ikke særlig god efter sådan et l**** brev fra SKAT. De havde lavet en fejl og selve damen på tlf synes godt nok det var mærkeligt de havde gjort d, men fik den fjernet, og ringet til udbetaling Dk angående børneydelse hvilket jeg skulle søge igen, og får først børnepenge næste uge forhåbentlig. Jeg synes bare d så irriterende pga de laver en fejl går d ud over min økonomi .. Grrr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.