Hvornår finder I tid til rengøring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Omsorgsgiver skriver:

Jo, men jeg vil også gerne slappe af når hun sover. Jeg er ikke nem at hjælpe 

Hi hi - det er der heller ingen, der har lovet Det er jo en lidt hård tid i den alder - det bliver heldigvis nemmere

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Camilla..

Omsorgsgiver skriver:

Jeg synes at det er meget svært at finde tid til rengøring når man har en datter på 15 mdr. Jeg arbejder hver anden weekend så har fri nogle dage i ugen men jeg har altid min datter hjemme når jeg har fri og vil ikke bruge min kostbare tid med hende på at gøre rent. Men hvornår pokker skal jeg så?

Hvad med at få en ung pige til at komme?

Vores vil ha 150,- 200kr for at støvsuge, vaskegulv og støve af

Anmeld

16. januar 2013

Frk. Himmelblå

Omsorgsgiver skriver:

Jeg synes at det er meget svært at finde tid til rengøring når man har en datter på 15 mdr. Jeg arbejder hver anden weekend så har fri nogle dage i ugen men jeg har altid min datter hjemme når jeg har fri og vil ikke bruge min kostbare tid med hende på at gøre rent. Men hvornår pokker skal jeg så?

Jeg gør rent - sådan nærmest - hele tiden... (Sådan føles det i hvert fald) 

Jeg gør det mest, når børnene er puttede. Og hvis jeg er hjemme, og de er i institution. Og i weekenden. Og mens de leger... Og når de spilder/sviner/roder osv... KONSTANT sådan set..

Jo mere din datter kan selv (lege selv og være med til rengøring) jo nemmere bliver det. Her er jeg også blevet lynhurtig, - en støvsugning tager bare ingen tid, selvom den er rimeligt grundig. Ligesom en opvasker kan tømmes på tre sekunder og der kan støves af på under 5 minutter. Jeg tror nærmest "hemmeligheden" ligger i at nå lidt hele tiden, så det aldrig gror helt til..

Der er i sandhed nok at se til!

Anmeld

16. januar 2013

modesty

Omsorgsgiver skriver:

Vi betaler os fra rengøring. Og det er alle kronerne værd. Seriøst, jeg er så glad for at vi har valgt at prioritere sådan.

Anmeld

16. januar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Camilla.. skriver:

Hvad med at få en ung pige til at komme?

Vores vil ha 150,- 200kr for at støvsuge, vaskegulv og støve af

Nej det bryder jeg mig ikke om så det er udelukket.

Anmeld

16. januar 2013

MorDk

Manden og jeg hjælpes ad. Nu går jeg jo hjemme på Barsel... men jeg gør det bare når hun sover eller lige ligger på legetæppet. hun er knapt 4 mdr.

da min søn var 15 mdr. og gik i vuggestue og vi begge arbejde så gjorde vi rent i weekenden. Og ellers efter behov.

Anmeld

16. januar 2013

Camilla..

modesty skriver:

Vi betaler os fra rengøring. Og det er alle kronerne værd. Seriøst, jeg er så glad for at vi har valgt at prioritere sådan.

Anmeld

16. januar 2013

Mia B

Jeg har altid involveret min datter. Hun ELSKER at rende efter støvsugeren og tørre den af med hendes støvkost, og nogle gange slukker hun den og tænder den igen, det får vi meget sjov ud af. Hun har været med siden hun kunne gå, og før det sad hun i bæreselen ved mig den 1/2 til 1 time det nu tager n gang om ugen. Ved de "større" rengøringer leger hun med far og hund:-) 

det fungere her:-) og en nuller mand i hjørnet er der ingen der tager skade af. :-) 

hilsen mia 

Anmeld

16. januar 2013

Faith

Jeg er (desværre) rengøringsfreak. Det er virkelig noget jeg arbejder med, for det kan godt være ret invaliderende faktisk. Men jeg forsøger at begrænse det til når den lille sover og de store er i dp eller i weekenderne. Men kan ikke sige mig fri for også at svinge støvekluden/støvsugeren når ungerne er hjemme. Støvsuger hver dag,og kan faktisk få det helt skidt hvis ik jeg får det gjort

Pyh ha nu kom jeg af med det. Når jeg starter med at arbejde igen hyrer vi en rengøringsdame.

Anmeld

16. januar 2013

Lise

Vi har en robotstøvsuger der kører hver-hveranden dag mens vi er på arbejde. Og så sørger vi vel bare for at holde skidtet nede i hverdagen, tager badeværelse og den slags i weekenden, og giver max gas med klud og sæbevand når vi får gæster  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.