De der akut job...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

*Toffee*

Meliora skriver:

ja det er fuldstændigt tåbeligt.. det er da den der er bedst kvalificeret der har krav på jobbet, uanset om personen er nyuddannet eller har været uden arbejde i en evighed...

Det jeg har hørt (ved ikke om der er hold i det), det er at mange ansætter dem de synes er bedst, hvadenten det er en akut eller ej. Men det er som sagt bare hvad jeg har hørt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Loa

*Toffee* skriver:

Jo du må godt søge dem

Men om man kommer i betragtning er så noget helt andet, men jeg er ret sikker på jeg har hørt om akutstillinger der er blevet besat af nogle der ikke er akut"mennesker".

Så vidt jeg har forstået, så følger der penge med til arbejdsgiveren, hvis de ansætter en af de der er ved at ryge ud af dagpengesystemet.

Så søg du dem bare

Så teknisk set betaler kommunen stadig lønnen, vedkommende skal bare arbejde i stedet for at gå hjemme?

Anmeld

16. januar 2013

*Toffee*

Loa skriver:

Så teknisk set betaler kommunen stadig lønnen, vedkommende skal bare arbejde i stedet for at gå hjemme?

Nej nej jobbet er reelt nok.

Jeg mener at det er 25.000 de får hvis de ansætter en af "de akutte". Uden dog at være helt sikker. Men det er arbejdspladsen der betaler lønnen.

Anmeld

16. januar 2013

MorDk

Problembarnet skriver:

alle må søge dem

de ansætter jo den der er bedst kvalificeret og det behøver jo ikke være en der er ved at ryge ud af dagpengesystemet

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.