De der akut job...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Anonym trådstarter

Der er SÅ mange af de job jeg gerne vil have.. hvordan kan det være at det kun er til dem som ryger ud af dagpenge systemet? Jeg er allerede på KH og HADER det.. jeg vil bare have et job!!!!  Men   må "vi andre" ikke søge de jobs"??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Der er SÅ mange af de job jeg gerne vil have.. hvordan kan det være at det kun er til dem som ryger ud af dagpenge systemet? Jeg er allerede på KH og HADER det.. jeg vil bare have et job!!!!  Men   må "vi andre" ikke søge de jobs"??

alle må søge dem

de ansætter jo den der er bedst kvalificeret og det behøver jo ikke være en der er ved at ryge ud af dagpengesystemet

Anmeld

16. januar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

JO, selvfølgelig må/kan du søge dem, bare sæt i gang.

Anmeld

16. januar 2013

Nemesis

Men du kan da godt søge de jobs selvom der står akutjob. Her i kommunen er ALLE jobs opslået som akutjobs, men det er jo langt fra sikkert at der er en ledig med de kvalifikationer.

Så søg da!

Anmeld

16. januar 2013

An&Jo

Anonym skriver:

Selvfølgelig må du søge de jobs..

Man må søge alle de job der er også selvom det er et akut job..

Anmeld

16. januar 2013

*Toffee*

Anonym skriver:

Jo du må godt søge dem

Men om man kommer i betragtning er så noget helt andet, men jeg er ret sikker på jeg har hørt om akutstillinger der er blevet besat af nogle der ikke er akut"mennesker".

Så vidt jeg har forstået, så følger der penge med til arbejdsgiveren, hvis de ansætter en af de der er ved at ryge ud af dagpengesystemet.

Så søg du dem bare

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Årh tak skal i have! Så vil jeg helt bestemt søge dem  tak!

Anmeld

16. januar 2013

Meliora

*Toffee* skriver:

Jo du må godt søge dem

Men om man kommer i betragtning er så noget helt andet, men jeg er ret sikker på jeg har hørt om akutstillinger der er blevet besat af nogle der ikke er akut"mennesker".

Så vidt jeg har forstået, så følger der penge med til arbejdsgiveren, hvis de ansætter en af de der er ved at ryge ud af dagpengesystemet.

Så søg du dem bare

Hmm, jeg skulle da mene at nan mangler et job yderst akut hvis man er endt på kontanthjælp?!

Anmeld

16. januar 2013

*Toffee*

Meliora skriver:

Hmm, jeg skulle da mene at nan mangler et job yderst akut hvis man er endt på kontanthjælp?!

Det har du da fuldstændig ret i.

Men "akut-ideen" er blevet til, for at forsøge at skaffe arbejde til de, hvis dagpengeret er ved at udløbe.

Anmeld

16. januar 2013

Meliora

*Toffee* skriver:

Det har du da fuldstændig ret i.

Men "akut-ideen" er blevet til, for at forsøge at skaffe arbejde til de, hvis dagpengeret er ved at udløbe.

ja det er fuldstændigt tåbeligt.. det er da den der er bedst kvalificeret der har krav på jobbet, uanset om personen er nyuddannet eller har været uden arbejde i en evighed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.