Jeg er meget stolt:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

B&J

Jeg syntes den er vildt flot og mega sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

MyLove E

Tanja. skriver:

Ih hvor fin!! Synd vores lillebror har bestemt at han ikke bruger sut for ellers ville jeg blive en god kunde

Ja det er en skam. For vil gerne sælge dem :-)

Anmeld

16. januar 2013

MyLove E

Mom In The Making skriver:

Well.. vi skal jo alle starte et sted og alting kræver øvelse. Jeg kan se en fin udvikling fra dine første ting til denne.

Din hæklefasthed er blevet jævn og jeg synes det er endnu bedre når man gør det uden opskrift, tror man lære meget ved det, jeg bruger selv sjældent opskrift, hvis jeg gør er det kun som guide, hvis der er enkelte steder jeg ikke kan greje. på den måde er det jo meget godt at kunne læse en opskrift. (og det er ikke så svært når man først kommer igang med det.)

Men den er fin og du bliver bedre og bedre.

Tak.. Ja det bliver meget bedre. Jeg vel i et stykke tid kun lave små ting som jeg kan se en snarlig ende på. Jeg bruger hækling som en slags terapi:-):-)

Knus

Anmeld

16. januar 2013

MyLove E

VIPpigen skriver:

Ikke så dygtig... er du da vimmer. Jeg syntes den er vildt flot, og hvorfor er det lige jeg ikke har en lille mere som skal bruge suttekæde... 

Jeg kan hverken hækle eller strikke, så jeg elsker sådan nogen ting

Mange tak
Hvis du er i interesseret laver jeg også små armbånd og jeg skal i gang med at lave mere hår pynt:-):-):-)

Anmeld

16. januar 2013

MyLove E

Tanja. skriver:

Ih hvor fin!! Synd vores lillebror har bestemt at han ikke bruger sut for ellers ville jeg blive en god kunde

Jeg glemte at sige TAK

Anmeld

16. januar 2013

MyLove E

B&J skriver:

Jeg syntes den er vildt flot og mega sød

Tak søde ven:-):-):-)

Anmeld

16. januar 2013

VIPpigen

Tauf skriver:

Mange tak
Hvis du er i interesseret laver jeg også små armbånd og jeg skal i gang med at lave mere hår pynt:-):-):-)

Uhh... Hårpynt er vi bestemt interesseret i

Anmeld

16. januar 2013

MyLove E

VIPpigen skriver:

Uhh... Hårpynt er vi bestemt interesseret i

Kommer tilbage når jeg bliver færdig med det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.