Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er ikke så dygtig som mange er jer her inde. Men jeg er stolt af mig selv. Jeg kan ikke finde ud af bruge opskrifter, så når jeg finder noget jeg gerne vil lave lave jeg det på min egen måde:-):-):-)I dag blev det til en sutte kæde.. Den er meget tæt på at være færdig men den skal lige tørre.. Så knappen bliver syet helt på i morgen :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullepoder skriver: Ikke så ydmyg, den er super fin
Ikke så ydmyg, den er super fin
Tauf skriver: Jeg er ikke så dygtig som mange er jer her inde. Men jeg er stolt af mig selv. Jeg kan ikke finde ud af bruge opskrifter, så når jeg finder noget jeg gerne vil lave lave jeg det på min egen måde:-):-):-)I dag blev det til en sutte kæde.. Den er meget tæt på at være færdig men den skal lige tørre.. Så knappen bliver syet helt på i morgen :-)
Den er super fin og sød
Så fin! Vh stine
AnnL skriver: Den er super fin og sød
StineW79 skriver: Så fin! Vh stine
Well.. vi skal jo alle starte et sted og alting kræver øvelse. Jeg kan se en fin udvikling fra dine første ting til denne.
Din hæklefasthed er blevet jævn og jeg synes det er endnu bedre når man gør det uden opskrift, tror man lære meget ved det, jeg bruger selv sjældent opskrift, hvis jeg gør er det kun som guide, hvis der er enkelte steder jeg ikke kan greje. på den måde er det jo meget godt at kunne læse en opskrift. (og det er ikke så svært når man først kommer igang med det.)
Men den er fin og du bliver bedre og bedre.
Ikke så dygtig... er du da vimmer. Jeg syntes den er vildt flot, og hvorfor er det lige jeg ikke har en lille mere som skal bruge suttekæde...
Jeg kan hverken hækle eller strikke, så jeg elsker sådan nogen ting
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128