Baby klinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

morethanperfect

KTP86 skriver:

Hvis du vil have smugviden så google hendes navn... Hvis ikke,så hold dig fra google,og de unge mødres facebookside hvor der bliver postet afslørringer af brugerne 

Ved du hvad hendes navn var ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Måtte også knibe en tåre. Men mest fordi det bragte minderne frem fra vores egen opringning i april sidste år. Det er så stort når man endelig, efter så lang tids kamp, når i mål. Håber for dem at det var/er en vellykket graviditet.

Både kæresten og jeg sad og tudede!

Og hun har fuldstændig ret, jeg kan stadig stort set ordret sige, hvad den søde sygeplejerske sagde til mig, da hun ringede mig op

Det var bare så stort! Jeg kunne slet ikke trække vejret, før hun havde givet mig svaret! Hun måtte faktisk sige til mig, at nu måtte jeg godt trække vejret igen

Anmeld

15. januar 2013

KTP86

morethanperfect skriver:

Ved du hvad hendes navn var ??

Det behøves faktisk ikke. Skriv babyklinikken og kig efter et ansigt du kan genkende  

Anmeld

15. januar 2013

MariaKyedDK

o1Mutte skriver:

Var jeg den eneste der tudbrølede da parret fik afvide at de var blevet gravide??

hehe neeeeej, jeg tudede også

Anmeld

15. januar 2013

Blirnokaldrigfru

KTP86 skriver:

Det behøves faktisk ikke. Skriv babyklinikken og kig efter et ansigt du kan genkende  

Hun hedder Trine Kjær

Anmeld

15. januar 2013

o1Mutte

Hvis man vil snage lidt kan man gå ind på hendes facebook. Hvis ikke så lad være :p

Anmeld

16. januar 2013

Babydrøm

o1Mutte skriver:

Hvis man vil snage lidt kan man gå ind på hendes facebook. Hvis ikke så lad være :p

Jeg kunne ik lade være 

Anmeld

16. januar 2013

skoust

o1Mutte skriver:

Så i det klip for næste gang at hun havde blødt lidt så HÅBER ikke hun har tabt det Det ville være så synd

Jeg har set næste afsnit af det noget du vil vide noget om? :-)

Anmeld

16. januar 2013

Lise

Årh, hvor fint. Min veninde ringede lige inden de fik opkaldet igår aftes, så så ikke slutningen. Men det gør mig virkelig glad. Lige netop dette par i dette program gav mig sparket til endeligt at få mig meldt som ægdonor, så jeg bliver jo så glad når det faktisk lykkes for nogen

(PS: jeg kunne ikke lade være med at google...)

Anmeld

16. januar 2013

FrkZier

o1Mutte skriver:

Var jeg den eneste der tudbrølede da parret fik afvide at de var blevet gravide??

jeg tud brølede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.