Baby klinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.946 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

o1Mutte

Var jeg den eneste der tudbrølede da parret fik afvide at de var blevet gravide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
o1Mutte skriver:

Var jeg den eneste der tudbrølede da parret fik afvide at de var blevet gravide??

NEEEJ!!!! For pokker da... Jeg vrælede!!! Hvor er det bare rørende og fantastisk, at det lykkedes for dem!

Det er godt nok uretfærdig, at så mange må kæmpe en hård og opslidende kamp, for at få opfyldt deres største ønske om at skabe deres egen familie!!!

/ Taco78 

Anmeld

15. januar 2013

o1Mutte

Taco78 skriver:

NEEEJ!!!! For pokker da... Jeg vrælede!!! Hvor er det bare rørende og fantastisk, at det lykkedes for dem!

Det er godt nok uretfærdig, at så mange må kæmpe en hård og opslidende kamp, for at få opfyldt deres største ønske om at skabe deres egen familie!!!

Jeg tudede også helt vildt Min kæreste sad bare ->

Blev bare så glad på deres vegne

Anmeld

15. januar 2013

Babydrøm

o1Mutte skriver:

Nej, det var så fantastisk

Anmeld

15. januar 2013

An&Jo

Nej jeg måtte også lige lade et par tåre trille.. Det var så vildt rørende at se..

Selv min kæreste sad og var opslugt af det, og man kunne bare følge hans mund gå i et kæmpe smil da der blev sagt den var positiv..

Anmeld

15. januar 2013

Troldemommi

det var meget rørende og så jubelskriget bagefter 

Anmeld

15. januar 2013

Miss BananaHammock

Måtte også knibe en tåre. Men mest fordi det bragte minderne frem fra vores egen opringning i april sidste år. Det er så stort når man endelig, efter så lang tids kamp, når i mål. Håber for dem at det var/er en vellykket graviditet.

Anmeld

15. januar 2013

morethanperfect

o1Mutte skriver:

Nej det gjorde jeg også !! Gud hvor blev jeg dog bare glad på deres vegne ! Fik lyst til at hoppe og danse 

Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være og ha så svært ved at få børn .. Der er alt for mange der ikke kan få børn ! 

Stakkels mennesker 

Anmeld

15. januar 2013

o1Mutte

Så i det klip for næste gang at hun havde blødt lidt så HÅBER ikke hun har tabt det Det ville være så synd

Anmeld

15. januar 2013

KTP86

o1Mutte skriver:

Så i det klip for næste gang at hun havde blødt lidt så HÅBER ikke hun har tabt det Det ville være så synd

Hvis du vil have smugviden så google hendes navn... Hvis ikke,så hold dig fra google,og de unge mødres facebookside hvor der bliver postet afslørringer af brugerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.