hvor køber jeg kjolen på nettet ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Princesspigen

ser ud til det er de samme sider folk kan finde som jeg os kan finde, så må min kæreste bare tage sig sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

MKuhr

Princesspigen skriver:

ser ud til det er de samme sider folk kan finde som jeg os kan finde, så må min kæreste bare tage sig sammen

har du været inde på lilly?

Anmeld

22. januar 2013

TbCp

Jeg har dåbskjole + dåbsæt i min shop
Du kan tage et kig her http://www.mirakelsjop.dk/saet/daabstoej.html

De er meget enkle. Det er muligt at få flere billeder af detaljer hvis det ønskes.

Anmeld

22. januar 2013

Mullepilige

Princesspigen skriver:

ingen der har købt deres kjoler på nettet ? ? ?

prøv vistaprint.dk der har de pæne plus du kan få med navn men nomal det er gudforældren der skal købe den

Anmeld

22. januar 2013

Moma

eriksen skriver:

prøv vistaprint.dk der har de pæne plus du kan få med navn men nomal det er gudforældren der skal købe den

Den regel har jeg godt nok aldrig hørt om. Jeg ville i hvert fald ikke bede nogle om at skulle betale for den.

Anmeld

22. januar 2013

Awd

Halløj

Vi ledte og ledte og ledte også efter en dåbskjole dengang vores datter skulle døbes, da vores familier desværre ikke har haft tradition for at lade en sådan gå i arv, måtte vi jo selv starte en tradition

Vi ville gerne have en lidt anderledes og ekslusiv kjole, men det var bare ikke til at finde, fordi de fleste steder var kjolerne af bomuld og det er bare ikke os, MEN så fandt vi Nanne Saxman

Og jeg kan kun sige hvis du/i er til eksklusive rigtig lækre kjoler i en fantastisk kvalitet (Eks. tykt brudesatin med hånd broderede perler) så er det lige stedet 

Vi valgte en kjole i mokka farve (model Sydney) og for at gøre den endnu mere speciel end "hvid bomulds kjole+lyserød sløjfe agtig" blev den mokka farve med bordeaux bånd ned af kjolen MEGET smuk Og da vores søn blev døbt i den fik vi skiftet båndet til en mørk marine blå

http://www.nanne-saxman-design.com/ 

Hilsen Anja.

Ps. Jeg kender ikke "Nanne Saxman" på trods af de meget rosende ord (og lange smøre haha&nbsp, synes bare når der er noget man syntes er helt fantastisk, er det ingen skam at vise sin begejstring 

Anmeld

22. januar 2013

Princesspigen

MKuhr skriver:

har du været inde på lilly?

på lilly kan jeg kun få lov til at se toppen på dåbs kjolerne og det syndes jeg ikke jeg kan bruge til noget

Anmeld

22. januar 2013

Princesspigen

eriksen skriver:

jeg har ALDRIG hørt at gud forældrene sku købe en  

men vidste ik man ku få inde på vista print

Anmeld

22. januar 2013

Klumpe-dumpe

22. januar 2013

MortilElias2010

Satans skriver:

http://babyshower.dk/group.asp?group=49

de sælger dåbstøj og udstyr jeg har ikke selv handlet der, så ved ikke hvordan deres service er

De kan anbefales herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.