hvor køber jeg kjolen på nettet ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.695 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Princesspigen

vi går og snakker dåb..

hun skal dog først døbes til maj men jeg vil gerne være i god tid, planlægge osv..

men hjælp!

hvergang jeg søger og googler kjoler finder jeg de samme få sider, tænker om nogle kender til nogle siden andet end de få jeg får frem når jeg googler..

skriv gerne hvor i har købt jeres kjoler :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Princesspigen

ingen der har købt deres kjoler på nettet ? ? ?

Anmeld

16. januar 2013

Chili-mor

Princesspigen skriver:

ingen der har købt deres kjoler på nettet ? ? ?

kan desværre ikke hjælpe dig, da vi bruger (brugte) en kjole der er gået gennem familien de sidste noget og 50 år....  Den er nu også yndig og bære ikke præg af at det ikke er en moderne kjole...

Men håber da du finder det du søger..

Anmeld

16. januar 2013

channie-g

Princesspigen skriver:

vi går og snakker dåb..

hun skal dog først døbes til maj men jeg vil gerne være i god tid, planlægge osv..

men hjælp!

hvergang jeg søger og googler kjoler finder jeg de samme få sider, tænker om nogle kender til nogle siden andet end de få jeg får frem når jeg googler..

skriv gerne hvor i har købt jeres kjoler :-)

vi købte vores til alexzander her og vi var super glad for den, der er rigtig mange helt unikke... og leveringstiden er kort

http://www.oliprik.dk/daabstoej-oli-prik/daabskjoler?gclid=CKvX7c7i7LQCFYJ2cAodcGoA8g

Anmeld

16. januar 2013

Satans

http://babyshower.dk/group.asp?group=49

de sælger dåbstøj og udstyr jeg har ikke selv handlet der, så ved ikke hvordan deres service er

Anmeld

16. januar 2013

Princesspigen

både oliprik og babyshower har jeg været på, og da os forelsket mig i flere kjoler men min kræsne kæreste kan ikke lide dem jeg finder, derfor jeg søger videre :-)

den jeg er døbt i brændte inde og den min kæreste er døbt i er også gået bort.. så vi starter forfra

Anmeld

17. januar 2013

Princesspigen

det er godt nok ikke mange svar jeg får på denne tråd

Anmeld

21. januar 2013

Princesspigen

trist der ikke er mange svar på denne tråd´, havde virkelig håbet nogle kunne hjælpe mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.