MyLille skriver:
Ja, lige nu er der en elektrikker på vores badeværelse. Og jeg bliver vildt stresset af det! Hvad gør I når der er håndtverkere i huset? Jeg sidder bare i stuen og venter på at han skal blive ferdig (har nu været der i over 1 time).. egentlig hadde jeg tenkt at skifte sengetøj og vaske soveværelserne, men da de ligger lige ved badeværelset, synes jeg ikke jeg kan gøre det.. Så jeg får vel bade sidde her på baby.dk og bruge tiden så fornuftig jeg kan 
Jeg gør det som jeg plejer
Jeg har efterhånden vænnet mig til at have håndværkere rendende i lejligheden efter vi fik renoveret vores badeværelse i sommers. Vi boede 8 uger i stuen, og imens rendte de rundt ude i gangen frem og tilbage - haha det var en smule grænseoverskridende det første stykke tid, men nu har jeg vænnet mig til dem.
De kommer stadig indimellem for at rette småting som der er blevet ødelagt igennem renoveringen. Apropos, guuuud hvor jeg glæder mig til at få min nøgle tilbage til lejligheden!!
Når jeg er hjemme i hverdagene er det enten fordi jeg har hjemmearbejde eller er hjemme med en syg pige. Så når de har været her, så arbejder jeg da videre mens de klarer deres arbejde (hvis de er for tæt på skærmen, så pauser jeg pga. personfølsomme oplysninger jeg sidder med)
Anmeld