Håndtverkere i huset..hvad gør man?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

MorEllen

Monica P skriver:

jeg er glad for at vide at jeg ikke er den eneste der har det sådan

Me too

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

MorEllen

MoarHvidovre skriver:

Jeg gør nøjagtig som jeg plejer, hvis der er håndværkere. Sidste gang var der en fra TDC i næste 3 timer og jeg kunne lige så godt få noget for hånden

Ja, man burde jo få brugt tiden fornuftig, men jeg bliver lidt rådvill og går bare rundt mig selv...

Anmeld

15. januar 2013

MorEllen

Den lykkelige skriver:

Eeeej jeg har det præcis sådan! Kan slet ikke slappe af! Inden jul havde vi håndværkere 3 dage i træk som var der HELE dagen.. ihh hader det! 

Hehe, det er godt at der er flere som har det sådan .. Jeg har det bedst med at sidde i stuen og vente... når jeg nu skal være hjemme og ikke kan løbe fra det hele.

Anmeld

15. januar 2013

MorEllen

Dinna88 skriver:

Jeg bruger faktisk tiden på at gøre rent, når vi har håndværkere/vvsmænd/viceværten her. Så render jeg ikke i vejen, men jeg sidder heller ikke bare og stener/laver noget privat

Ja, det skulle jeg ønske at jeg også kunne gjort, jeg får bare ikke taget mig sammen til det når jeg ved at han er her..

Anmeld

15. januar 2013

Dinna88

MyLille skriver:

Ja, det skulle jeg ønske at jeg også kunne gjort, jeg får bare ikke taget mig sammen til det når jeg ved at han er her..

så er det jo ikke så nemt

Anmeld

15. januar 2013

MorEllen

Simon Isaksen skriver:

jeg vil gøre det jeg plejer, og bare lade være med at tænke på håndværkeren. (selvf. hvis man plejer at gå nude rundt skal man nok lige genoverveje det) men ellers ville jeg passe mig selv, og lade ham gøre sit arbejde  

Ja, det siger jeg også til mig selv. Han vil helst gøre sit arbejde i fred, og jeg kan styre med mit. Og dog.. jeg kan bare ikke få noget gjort.. næste gang skal jeg nok bare gå en tur eller noget

Anmeld

15. januar 2013

Simon Isaksen

MyLille skriver:

Ja, det siger jeg også til mig selv. Han vil helst gøre sit arbejde i fred, og jeg kan styre med mit. Og dog.. jeg kan bare ikke få noget gjort.. næste gang skal jeg nok bare gå en tur eller noget

Det selvf også en måde at gøre det på men tror heller ikke jeg ville bryde mig om at have en "fremed" i mit hus helt alene .. 

- Men ja sådan er alle jo forskellige 

Anmeld

15. januar 2013

blomst84

Ej hvor sjovt jeg lige så denne her tråd... der går også en håndvœrker rundt i mit hus lige nu og jeg HADER det  ville gerne ligge tøj på plads eller ordne andet, men jeg ved ikke hvorfor jeg bare stivner og sœtter mig i sofaen håber snart han går igen 

Anmeld

15. januar 2013

MorEllen

blomst84 skriver:

Ej hvor sjovt jeg lige så denne her tråd... der går også en håndvœrker rundt i mit hus lige nu og jeg HADER det  ville gerne ligge tøj på plads eller ordne andet, men jeg ved ikke hvorfor jeg bare stivner og sœtter mig i sofaen håber snart han går igen 

Hehe, netop! Og det værste lige nu er at jeg må megameget på toilet, men han har jo slået strømmen fra på badeværelset og wc (vi har ikke vindu på vores wc), så nu sidder jeg her og VIRKELIG håber at han snart er ferdig. Hvis ikke bliver jeg nødt til at bede ham slå strømmen til

Hvad laver din håndtverker?

Anmeld

15. januar 2013

Clisolka

MyLille skriver:

Ja, lige nu er der en elektrikker på vores badeværelse. Og jeg bliver vildt stresset af det! Hvad gør I når der er håndtverkere i huset? Jeg sidder bare i stuen og venter på at han skal blive ferdig (har nu været der i over 1 time).. egentlig hadde jeg tenkt at skifte sengetøj og vaske soveværelserne, men da de ligger lige ved badeværelset, synes jeg ikke jeg kan gøre det.. Så jeg får vel bade sidde her på baby.dk og bruge tiden så fornuftig jeg kan

Jeg gør det som jeg plejer  Jeg har efterhånden vænnet mig til at have håndværkere rendende i lejligheden efter vi fik renoveret vores badeværelse i sommers. Vi boede 8 uger i stuen, og imens rendte de rundt ude i gangen frem og tilbage - haha det var en smule grænseoverskridende det første stykke tid, men nu har jeg vænnet mig til dem. 

De kommer stadig indimellem for at rette småting som der er blevet ødelagt igennem renoveringen. Apropos, guuuud hvor jeg glæder mig til at få min nøgle tilbage til lejligheden!! 

Når jeg er hjemme i hverdagene er det enten fordi jeg har hjemmearbejde eller er hjemme med en syg pige. Så når de har været her, så arbejder jeg da videre mens de klarer deres arbejde (hvis de er for tæt på skærmen, så pauser jeg pga. personfølsomme oplysninger jeg sidder med)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.