Håndtverkere i huset..hvad gør man?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

MorEllen

Ja, lige nu er der en elektrikker på vores badeværelse. Og jeg bliver vildt stresset af det! Hvad gør I når der er håndtverkere i huset? Jeg sidder bare i stuen og venter på at han skal blive ferdig (har nu været der i over 1 time).. egentlig hadde jeg tenkt at skifte sengetøj og vaske soveværelserne, men da de ligger lige ved badeværelset, synes jeg ikke jeg kan gøre det.. Så jeg får vel bade sidde her på baby.dk og bruge tiden så fornuftig jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

FruStolpe

MyLille skriver:

Ja, lige nu er der en elektrikker på vores badeværelse. Og jeg bliver vildt stresset af det! Hvad gør I når der er håndtverkere i huset? Jeg sidder bare i stuen og venter på at han skal blive ferdig (har nu været der i over 1 time).. egentlig hadde jeg tenkt at skifte sengetøj og vaske soveværelserne, men da de ligger lige ved badeværelset, synes jeg ikke jeg kan gøre det.. Så jeg får vel bade sidde her på baby.dk og bruge tiden så fornuftig jeg kan

Jeg ville da gøre præcis som jeg plejer. Du skal da ikke tage særlige hensyn fordi der er en håndværker.

Du betaler ham jo for at være der

Anmeld

15. januar 2013

MorEllen

FruStolpe skriver:

Jeg ville da gøre præcis som jeg plejer. Du skal da ikke tage særlige hensyn fordi der er en håndværker.

Du betaler ham jo for at være der

Ja, det er sant, men jeg bliver alligevel bare stresset af at der lusker en mand rundt her Jeg skal nok bare tage mig sammen

Anmeld

15. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg gør nøjagtig som jeg plejer, hvis der er håndværkere. Sidste gang var der en fra TDC i næste 3 timer og jeg kunne lige så godt få noget for hånden

Anmeld

15. januar 2013

Troldemommi

MyLille skriver:

Ja, det er sant, men jeg bliver alligevel bare stresset af at der lusker en mand rundt her Jeg skal nok bare tage mig sammen

sådan har jeg det også når der er håndværkere her, jeg går så langt væk som muligt og helst vil jeg slet ikke være hjemme når de er her, og inden de kommer gør jeg helt vildt rent først

Anmeld

15. januar 2013

MorEllen

Monica P skriver:

sådan har jeg det også når der er håndværkere her, jeg går så langt væk som muligt og helst vil jeg slet ikke være hjemme når de er her, og inden de kommer gør jeg helt vildt rent først

Sjovt! Jeg ville nemlig også ha gjort rent først! Men min mand ringede fra arbejdet og sagde at der var en elektriker på vej, så jeg nåede slet ikke andet end at rydde lidt tøj væk Og vores badeværelse trængte virkelig til en god omgang rengøring Så det er nok også derfor jeg stresser over at han er her, og helst vil være langt væk

Anmeld

15. januar 2013

Troldemommi

MyLille skriver:

Sjovt! Jeg ville nemlig også ha gjort rent først! Men min mand ringede fra arbejdet og sagde at der var en elektriker på vej, så jeg nåede slet ikke andet end at rydde lidt tøj væk Og vores badeværelse trængte virkelig til en god omgang rengøring Så det er nok også derfor jeg stresser over at han er her, og helst vil være langt væk

jeg er glad for at vide at jeg ikke er den eneste der har det sådan

Anmeld

15. januar 2013

Den lykkelige

Eeeej jeg har det præcis sådan! Kan slet ikke slappe af! Inden jul havde vi håndværkere 3 dage i træk som var der HELE dagen.. ihh hader det! 

Anmeld

15. januar 2013

Dinna88

Jeg bruger faktisk tiden på at gøre rent, når vi har håndværkere/vvsmænd/viceværten her. Så render jeg ikke i vejen, men jeg sidder heller ikke bare og stener/laver noget privat

Anmeld

15. januar 2013

Simon Isaksen

MyLille skriver:

jeg vil gøre det jeg plejer, og bare lade være med at tænke på håndværkeren. (selvf. hvis man plejer at gå nude rundt skal man nok lige genoverveje det) men ellers ville jeg passe mig selv, og lade ham gøre sit arbejde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.