Når mor er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Mutti2B

Jeg var syg i sidste uge og der blev hun passet af bedsteforældrene. Jeg var så dårlig at jeg 5 min efter jeg havde givet hende mad ikke kunne huske det. Så det var slet ikke holdbart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Mettefpigen

Da jeg var sammen med kæresten blev han aldrig hjemme, hverken under barsel eller efter....

Anmeld

15. januar 2013

MorTil4<3

Miss BananaHammock skriver:

Hvis I bliver syge (under barsel) med feks influensia, slem brystbetændelse med feber etc. Eller andet, bliver jeres mænd så hemme, eller "forventer" de at I klarer den selv trods sygdom?

Jeg har været nede med høj feber to gange nu pga. brystbetændelse, og jeg synes det er rigtig svært at være der 100% for bettemanden. Min mand blev hjemme hvis jeg bad om det, men jeg har klaret det begge gange selv, da jeg et eller andet sted føler at jeg bør.

Jeg tænker bare at bliver man syg normalt, kan man (for det meste) melde sig syg og blive hjemme fra job. Det er bare svært at gøre når man er på barsel!

jeg har lige ligget på den lige linie med virus i 3 uger!!
min mand arbejder nat som vagt og køre 16:30 om eftermidaggen og er hjemme igen kl 07:00 men da han jo har været på arbejde går han direkte i seng og sover til kl 14:00 så det er faktisk kun små 2 ½ time han er (hjemme) i vågen tilstand når han har en arbejdsperiode

det var SINDSYGT hårdt når man samtidigt havde 2 drenge på 3 år og 8 måneder hjemme hos en hele tiden
følte intet jeg kunne og hele min familie bor over 150 km væk
så ingen hjælp at hente, så når han endelig havde fri et par dage så SOV jeg

så nej han blir ik hjemme, selvom han vil så nej for pengene skal ind

det er virkelig hårdt , men man må tage sig i skrinet og sig jeg kan godt
og så hvile så godt muligt sov når ungerne sover

Anmeld

15. januar 2013

Miss BananaHammock

Tak for jeres svar. Det er rart at høre hvordan I håndtere det!

Ja det er utroligt hvad man pludselig kan selvom man er syg, når man er mor!

Anmeld

15. januar 2013

modesty

Hvis I bliver syge (under barsel) med feks influensia, slem brystbetændelse med feber etc. Eller andet, bliver jeres mænd så hemme, eller "forventer" de at I klarer den selv trods sygdom?

Jeg har været nede med høj feber to gange nu pga. brystbetændelse, og jeg synes det er rigtig svært at være der 100% for bettemanden. Min mand blev hjemme hvis jeg bad om det, men jeg har klaret det begge gange selv, da jeg et eller andet sted føler at jeg bør.

Jeg tænker bare at bliver man syg normalt, kan man (for det meste) melde sig syg og blive hjemme fra job. Det er bare svært at gøre når man er på barsel!

Hvis jeg havde haft brystbetændelse med feber under barsel, havde jeg klart forventet at min mand blev hjemme (alternativt at vi kunne få noget andet hjælp, f.eks bedsterne).

Anmeld

15. januar 2013

LilleLene

jeg havde brystbetændelse, 39 i feber og følte jeg var ved at dø

min søster kom ud og hjalp mig med bette manden, kunne ikke selv løfte ham :/ men kæresten tog på arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.