LBK skriver:
puha en oplevelse.. KOM MED DEM.....Please

Jeg har mange gange spillet ånden i glasset. Mmm, en gang fik vi at vide det var en ond ånd. Vi bad om tegn, hvorpå nøglen i døren drejede om på lås.....
en anden gang vi har bedt om tegn havde jeg en hel hylde med bamser som blev væltet ned.
En 3 gang (det var på efterskole) bad vi om tegn hvor vi fik guitarspil, og en cdafspiller startede selvom den ikke var tilsluttet strøm.
jeg har prøvet at jeg låste min dør, min søster og hendes veninde var virkelig irriterende. Pludselig går døren op, og der står en mørk skikkelse står i døren.
min søster havde veninder på besøg, hvor lyset går ud, og da de får gang i lyset igen har de hver et barnehåndsaftryk på skulderen (sådan et rødt et som hvis du bliver slået, eller nogen presser hånden godt på)
det er faktisk skægt, jeg syntes endnu ikke jeg har oplevet noget i det hus vi bor i nu, så tvivler på der bor nogen andre end os her. Det er vel meget godt, jeg er bare van til der sker uforklarlige ting.... Hihi. Det mest uforklarlige vi oplever lige nu, er julemanden og nisserne som stadig kommer på besøg, hvertfald hvis man spørger datteren
Anmeld