Kan man skræmme en fødsel igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

LBK

For jeg sidder og ser ghost adventures ALENE lige nu på canal 9.. Damn det er skræmmende.. Tror du på ånder, spøgelser og sådanne noget. Det gør jeg...!           Fortæl gerne din historie ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Papillon

Jeg tror på det et eller andet sted, men tror først jeg er helt overbevist, den dag jeg oplever noget selv. Har lidt et håb om det, men også en frygt for det - men håber da, at der er nogen, der har nogle historier

Anmeld

14. januar 2013

morethanperfect

LBK skriver:

For jeg sidder og ser ghost adventures ALENE lige nu på canal 9.. Damn det er skræmmende.. Tror du på ånder, spøgelser og sådanne noget. Det gør jeg...!           Fortæl gerne din historie ?

Elsker det overnaturlige , men kan ikke lige svare dig på dit spørgsmål

Vi har ånder her .. Et par stykker ..

Hver nat ved ca. 2 tiden tramper nogle rundt .. Kan lige fortælle dig lidt

Lørdag nat , holdte jeg julefrokost for mine veninder , og Daniel og drengene sov hos hans mor .. Min veninde skulle sove hos mig , og vi tager computeren med ind i soveværelset , for vi elsker at se gysere !!
Det var FØR jeg fortalte hende at der var noget her

Lige inden vi tænder filmen hører vi små børneskridt rende rundt ovenpå , og hun kigger op mig og spørg hvad det var .. Jeg siger vi har nogle spøgelser her , og hun blir MEGA bange . Jeg griner bare af hende , for jeg er jo vandt til dem

Oscar vågner TIT om natten og siger der er en mand på hans værelse , og peger rundt i værelset .. Han siger han skal gå ud .. Heheh ..

Anmeld

14. januar 2013

LBK

morethanperfect skriver:

Elsker det overnaturlige , men kan ikke lige svare dig på dit spørgsmål

Vi har ånder her .. Et par stykker ..

Hver nat ved ca. 2 tiden tramper nogle rundt .. Kan lige fortælle dig lidt

Lørdag nat , holdte jeg julefrokost for mine veninder , og Daniel og drengene sov hos hans mor .. Min veninde skulle sove hos mig , og vi tager computeren med ind i soveværelset , for vi elsker at se gysere !!
Det var FØR jeg fortalte hende at der var noget her

Lige inden vi tænder filmen hører vi små børneskridt rende rundt ovenpå , og hun kigger op mig og spørg hvad det var .. Jeg siger vi har nogle spøgelser her , og hun blir MEGA bange . Jeg griner bare af hende , for jeg er jo vandt til dem

Oscar vågner TIT om natten og siger der er en mand på hans værelse , og peger rundt i værelset .. Han siger han skal gå ud .. Heheh ..

Ej fik sku lige en klump i halsen. Er sin søn ikke utilpas ved det??

Anmeld

14. januar 2013

Muhmi

LBK skriver:

Nej jeg tror ikke på spøgelser, men det skræmmer mig alligevel fra vid og sans at se programmer eller film om emnet...

Anmeld

14. januar 2013

morethanperfect

LBK skriver:

Ej fik sku lige en klump i halsen. Er sin søn ikke utilpas ved det??

Nej det er han ikke .. Men det er træls han vågner .. 

Han plejer at stå som et sjovt smil når han vågner , og peger rundt i værelset

Jeg spørg ham også nogle gange hvem der er på hans værelse om natten , EN MAND! , siger han så

Anmeld

14. januar 2013

LBK

morethanperfect skriver:

Nej det er han ikke .. Men det er træls han vågner .. 

Han plejer at stå som et sjovt smil når han vågner , og peger rundt i værelset

Jeg spørg ham også nogle gange hvem der er på hans værelse om natten , EN MAND! , siger han så

siger bare godt det ikke er her... 

sej lille fyr

Anmeld

14. januar 2013

VIPpigen

Uhh... Jeg elsker spøgelser....

da mine forældre måtte aflive vores gamle hund begyndte vi at kunne høre en hund løbe op og ned af trappen....

mit barndomshjem er = forsvundne vielsesringe, eller andre ringe af stor betydning. De dukker op ca et døgn efter præcis samme sted som du faktisk har lagt dem.

Jeg stod og kiggede på en kiste i et hjem ved min mors gamle ven (hans datter blev myrdet da hun var 4) hendes ven siger han er sikker på den er for lille til hans datter, hvor efter jeg ser en mørk skikkelse der griner, løber gennem køkkenet, ind på hendes gamle værelse, ud i køkkenet igen, og ind i stuen. Kravler op i kisten, smiler, og griner og kopper ud igen. Jeg får at vide senere at jeg var helt hvid i hovedet, og havde sagt at den passede perfekt (det skal siges at pigen var som en søster for mig også, hendes far var "standin" når min egen far var et fjols)

uhh, Khan mange mange flere.......

Anmeld

14. januar 2013

LBK

VIPpigen skriver:

da mine forældre måtte aflive vores gamle hund begyndte vi at kunne høre en hund løbe op og ned af trappen....

mit barndomshjem er = forsvundne vielsesringe, eller andre ringe af stor betydning. De dukker op ca et døgn efter præcis samme sted som du faktisk har lagt dem.

Jeg stod og kiggede på en kiste i et hjem ved min mors gamle ven (hans datter blev myrdet da hun var 4) hendes ven siger han er sikker på den er for lille til hans datter, hvor efter jeg ser en mørk skikkelse der griner, løber gennem køkkenet, ind på hendes gamle værelse, ud i køkkenet igen, og ind i stuen. Kravler op i kisten, smiler, og griner og kopper ud igen. Jeg får at vide senere at jeg var helt hvid i hovedet, og havde sagt at den passede perfekt (det skal siges at pigen var som en søster for mig også, hendes far var "standin" når min egen far var et fjols)

puha en oplevelse.. KOM MED DEM.....Please

Anmeld

14. januar 2013

LBK

VIPpigen skriver:

hvorfor havde de en kiste stående??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.