Kaufie skriver:
Jeg tror det netop er fordi de ikke har været sammen længere, at de går op i deres månedsdag..... Og jeg synes det er en god ting at sætte en aften om måneden af til kæresteting - også når man har været sammen i 10 år. Om det så lige er dén dato - eller man vælger den første lørdag i md, hvor det er nemmere at få en barnepige - det ville jeg så ikke gå så højt op i.
Er fuldstændig enig

Men, det er bare ikke altid så nemt at fuldføre....så er børnene syge, så er der arbejde, huslige pligter osv. Det vil de helt sikkert også opleve. Men nu er der selvfølgelig osse mere luft når man kun har 1 barn - jeg har altså tydeligt kunne mærke forskellen, efter vi fik nr 2.....der er bare ikke så meget tid mere.
Men nu er mine jo snart 2 og 3 år, nu er de blevet så store, at de selv tager tøj, sko og jakke på (den store gør det helt selv og den lille er godt på vej).
Mine børn er meget selvstændige, de vil selv prøve....de kan nu mange ting, hvilket gør at min mand og jeg nu igen kan afsætte mere tid til at være mand og kone. Det er jo dejligt .)
Lone
Anmeld