Vores første barn (Tv2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Tynen

Hvor mange følger med i det og hvad er jeres indtryk af det allerede nu?

Synes det var lidt en fesen omgang sidste tirsdag.
(Men nu var jeg også stucked alene hjemme med et barn der ikke ville sove når mor holder fjernsynsaften   )

Kan slet ikke relatere så meget til de nye par.
Lidt en fordom der kommer nu, men synes det er lidt bob bob med en hende parrådgiveren der ikke kan få det til at fungere derhjemme og så har jeg bare ikke en mand der går bare halvt så meget op i graviditeten som ham den anden gjorde.
Jeg fik en smule kvælningfornemmelse til sidst, men hvad.. Vi er jo alle forskellige.

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Findusinde

Jeg elskede programmet i første sæson og havde set meget frem til at det kom igen..
Men PUHA hvor blev jeg skuffet.. Jeg var seriøst ved at få kvalme over ham som var OVERDREVET klisteret overfor sin kæreste, adrrr... Hvis det var Thomas der herhjemme var så overklisteret overfor mig og min gravidtet ville jeg be ham om at liiiige træde et skridt tilbage..

Hmm, hende parrådgiveren gir jeg ikke mange sure sild for, tror seriøst hun kan snakke sit forhold til døde, hvilket jeg tror det er det der er sket...

Med hensyn til parret fra sidste sæson.. Ih hvor har jeg ondt af hende, hun mangler lidt kærestetid, og han går i seng kl tidligt! Mens hun sidder og læser lektier..

Anmeld

16. juni 2009

Kaufie

Enig - blev også ret skuffet over at de ikke følger de samme par som sidst, og deler din undring over en parforholdsterapeut med parforholdsproblemer og brækfornemmelser over manden, der lyder til han glæder sig mere til barn end kvinden gør.

Synes programmet bagefter er bedre - hvor manden skal arrangere bryllup uden kvindens indblanding - den var aldrig gået her!!!

Anmeld

16. juni 2009

Mum33

Hyggeligt program. Lidt tankevækkende hvor romantisk det er at være gravid og vente barn, mens næsten alle der har fået barn er i krise i deres forhold

Anmeld

16. juni 2009

Tynen

Kaufie skriver:

Enig - blev også ret skuffet over at de ikke følger de samme par som sidst, og deler din undring over en parforholdsterapeut med parforholdsproblemer og brækfornemmelser over manden, der lyder til han glæder sig mere til barn end kvinden gør.

Synes programmet bagefter er bedre - hvor manden skal arrangere bryllup uden kvindens indblanding - den var aldrig gået her!!!

Nemlig ja - Don´t tell the bride er en smule mere sindsoprivende end Vores første barn..

Men det bliver spændende at se om de kan opretholde deres månedsdag efter barnet er kommet..
Jeg vil se misundelsesværdigt til, hvis det kan lade sig gøre

Anmeld

16. juni 2009

Honningblomst

Jeg fik ved et tilfælde set lidt..det var mest hende med de kæmpe store og øjne og den trælse mand som gik op i det på helt ekstrem vis.
Jeg synes det er vildt kedeligt...men måske jeg bare ikke er målgruppen...
Knus Eva

Anmeld

16. juni 2009

lonemus

Tynen skriver:

Hvor mange følger med i det og hvad er jeres indtryk af det allerede nu?

Synes det var lidt en fesen omgang sidste tirsdag.
(Men nu var jeg også stucked alene hjemme med et barn der ikke ville sove når mor holder fjernsynsaften   )

Kan slet ikke relatere så meget til de nye par.
Lidt en fordom der kommer nu, men synes det er lidt bob bob med en hende parrådgiveren der ikke kan få det til at fungere derhjemme og så har jeg bare ikke en mand der går bare halvt så meget op i graviditeten som ham den anden gjorde.
Jeg fik en smule kvælningfornemmelse til sidst, men hvad.. Vi er jo alle forskellige.

Hvad synes I?

Jeg syntes det var enormt kedeligt...og jeg var ved at brække mig over det par der fik taget billeder......de gik så meget op i deres månedsdag....også havde de kun været sammen i 1½ år eller sådan noget....de var bare for meget!!.

Men enormt kedeligt, gider ikke se det igen. Vil hellere se Gordon Ramseys køkken

Anmeld

16. juni 2009

Tynen

lonemus skriver:

Jeg syntes det var enormt kedeligt...og jeg var ved at brække mig over det par der fik taget billeder......de gik så meget op i deres månedsdag....også havde de kun været sammen i 1½ år eller sådan noget....de var bare for meget!!.

Men enormt kedeligt, gider ikke se det igen. Vil hellere se Gordon Ramseys køkken

Arh.. Gordon ja... Det er sgu underholdning

En lille note:
Jeg skrev med en fra min MG da programmet startede med det der : "Nåååe, hvor er han dog en sød og betænksom kæreste  og vores mænd er bare ligeglade"-mode, men til sidst fik jeg creeps og sådan en underlig "kravl-af-mig"-fornemmelse..
Måske man bare bliver en smule småbitter efter 8 år med den samme mand hvoraf månedsdage kun blev fejret det første halve år

Anmeld

16. juni 2009

lonemus

Tynen skriver:

Arh.. Gordon ja... Det er sgu underholdning

En lille note:
Jeg skrev med en fra min MG da programmet startede med det der : "Nåååe, hvor er han dog en sød og betænksom kæreste  og vores mænd er bare ligeglade"-mode, men til sidst fik jeg creeps og sådan en underlig "kravl-af-mig"-fornemmelse..
Måske man bare bliver en smule småbitter efter 8 år med den samme mand hvoraf månedsdage kun blev fejret det første halve år

Måske, min mand kan sgu dårligt nok huske vores bryllupsdato...han ved det er i august......nu her den 30. juni har vi kendt hinanden i 9 år...tror heller ikke han husker det....

Nå, men jo, det er nok de færreste der kan holde til det i så mange år...men jeg syntes dog det var lidt for fimset af en mand.......og sad med den samme følelsel, Kravl af

Anmeld

16. juni 2009

Kaufie

lonemus skriver:

....også havde de kun været sammen i 1½ år eller sådan noget....de var bare for meget!!.

Jeg tror det netop er fordi de ikke har været sammen længere, at de går op i deres månedsdag..... Og jeg synes det er en god ting at sætte en aften om måneden af til kæresteting - også når man har været sammen i 10 år. Om det så lige er dén dato - eller man vælger den første lørdag i md, hvor det er nemmere at få en barnepige - det ville jeg så ikke gå så højt op i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.