Enlig forsørger med kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

lycly

Mit problem er bare jeg ikke kan tage min datter med og overnatte der.
Og i hverdagene kan jeg knap være der en time til halvanden for så skal lille pigen puttes hjemme.

Ja jeg ved hvor besværligt det er, har selv stået i præcis samme situation. Min kæreste sov hos mig, jeg sørgede bare for ikke at snakke for højt om det til nogen. Bare for at være på den sikre side. Det er jo ikke fordi kommunen kommer forbi uanmeldt for at se om du har hans ting liggende rundt omkring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Storgaard & Lillegaard

LuLy skriver:

Ja jeg ved hvor besværligt det er, har selv stået i præcis samme situation. Min kæreste sov hos mig, jeg sørgede bare for ikke at snakke for højt om det til nogen. Bare for at være på den sikre side. Det er jo ikke fordi kommunen kommer forbi uanmeldt for at se om du har hans ting liggende rundt omkring.

Jeg synes at have hørt at de godt kan finde på at holde øje med en.

Men det var nu ikke fordi jeg ville bryde nogle regler, men det er svært at forholde sig til når jeg ikke kunne finde noget om det på nettet, jeg må ringe til kommunen og høre

Anmeld

15. januar 2013

lycly

Storgaard & Lillegaard skriver:

Jeg synes at have hørt at de godt kan finde på at holde øje med en.

Men det var nu ikke fordi jeg ville bryde nogle regler, men det er svært at forholde sig til når jeg ikke kunne finde noget om det på nettet, jeg må ringe til kommunen og høre

Jeg tror bestemt heller ikke at du ville bryde nogen regler, men man kan let komme til det ubevidst fordi der er så mange underlige regler omkring det

Anmeld

15. januar 2013

Storgaard & Lillegaard

LuLy skriver:

Jeg tror bestemt heller ikke at du ville bryde nogen regler, men man kan let komme til det ubevidst fordi der er så mange underlige regler omkring det

Jeg så noget om det i tv'et og det var virkelig svært at gennemskue hvornår det er for meget, Det er lidt kringlet med de regler kan jeg godt se

Anmeld

17. januar 2013

lycly

Storgaard & Lillegaard skriver:

Jeg så noget om det i tv'et og det var virkelig svært at gennemskue hvornår det er for meget, Det er lidt kringlet med de regler kan jeg godt se

Det er nemlig rigtig kringlet og jeg synes også at det er en smule hysterisk. Bare fordi ens kæreste tager opvasken har man da ikke mindre ret til de ekstra tilskud fra kommunen osv. Det jo ikke sikkert han kan/vil forsørge en

Anmeld

18. januar 2013

Storgaard & Lillegaard

LuLy skriver:

Det er nemlig rigtig kringlet og jeg synes også at det er en smule hysterisk. Bare fordi ens kæreste tager opvasken har man da ikke mindre ret til de ekstra tilskud fra kommunen osv. Det jo ikke sikkert han kan/vil forsørge en

Ja jeg synes nogle af tingene er lidt for strenge at vudere det på.
Det er jo lige før man ikke engang må modtage gaver, jeg synes de sagde noget om man ikke må tage på ferie sammen, det synes jeg også er strengt hvis man betaler hver for sig.
Der er mange ting man ikke må med en kæreste, som man bare kan gøre med veninderne. Det er ærgerligt der skal skelnes på det afhængigt af kønnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.