Cola light (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

MIWULA

jeg testede svagt posetivt om morgenen og tog så hjem til en veninde hvor VII aftalte jeg skulle prøve igen når jeg kunne tisse og derfor drak vi en masse sodavand men da jeg testede viste den negativ så testede igen dagen efter og igen var den positiv så det kan godt lade sig gøre at fortynde det stof der viser man er gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Rikkemor89

Lægen mener ikke at der er noget i maven alligevel, men så er spørgsmålet bare hvorfor jeg kan teste pos, men nu venter jeg på min mens og så tager vi den der fra (:

Anmeld

17. januar 2013

Frk. Himmelblå

Rikkemor89 skriver:

Har taget en test den 9/1-2013 hvor der kom to streger, men efterfølgene har jeg ikke kunne teste posativ mere, men har heller ikke sovet det vilde osv fordi mine tanker bare har kørt fundt i hovedet på mig :/ 

Så i dag skriver en veninde om jeg havde drukket cola light den aften, øh pas det kan jeg ikke lige huske, for hun sagde at cola light kan gå ind og give en falsk posativ test :/ 

Pjat med din veninde.

Til gengæld kan det give selvlysende børn med tynde mødre.

Anmeld

17. januar 2013

Rikkemor89

Frk. Himmelblå skriver:

Pjat med din veninde.

Til gengæld kan det give selvlysende børn med tynde mødre.

Ha ha den var go (: 

Anmeld

17. januar 2013

Mother-love

Ahhh jeg har altid drukket cola også imens vi var igang med pb og de første 2 mdr var mine tests altaå negative. Først da jeg var gravid fik jeg en positiv test.

Så jeg tror du måske desværre har mistet

Anmeld

17. januar 2013

Mother-love

Ahhh jeg har altid drukket cola også imens vi var igang med pb og de første 2 mdr var mine tests altaå negative. Først da jeg var gravid fik jeg en positiv test.

Så jeg tror du måske desværre har mistet ellers var det bare en test der ikke virkede?

Anmeld

17. januar 2013

Rikkemor89

michelledam skriver:

Så jeg tror du måske desværre har mistet ellers var det bare en test der ikke virkede?

Lægen snakkede om at 9 ud af 10 gik i sig selv igen uden man viste det..

Og det var fordi jeg testede mega tidligt, som gjorde at i bund og grund mener lægen ikke det har noget at sætte sig rigtig fast endnu..

Men bløder ikke endnu og har prøvet at miste 2 gange sidste år og man er ikke i tvivl der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.