Cola light (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.131 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Rikkemor89

Har taget en test den 9/1-2013 hvor der kom to streger, men efterfølgene har jeg ikke kunne teste posativ mere, men har heller ikke sovet det vilde osv fordi mine tanker bare har kørt fundt i hovedet på mig :/ 

Så i dag skriver en veninde om jeg havde drukket cola light den aften, øh pas det kan jeg ikke lige huske, for hun sagde at cola light kan gå ind og give en falsk posativ test :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

BigHope13

Skal ikke gøre mig klog på det, men har aldrig hørt det før. Har kun hørt at man skal holde sig fra light sodavand når man er gravid da det kan medføre for tidlig fødsel.

Anmeld

14. januar 2013

Rikkemor89

BigHope13 skriver:

Skal ikke gøre mig klog på det, men har aldrig hørt det før. Har kun hørt at man skal holde sig fra light sodavand når man er gravid da det kan medføre for tidlig fødsel.

Okay tak for svaret, jeg vil prøve og snakke med lægen om det onsdag når jeg skal til læge han forstår hvordan jeg har det da jeg tabt i oktober så han sender mig nok til en skanning med det samme så vi er sikker på om der er noget..

Har nemlig gået med kvalme siden 1 januar :/ 

Anmeld

14. januar 2013

BigHope13

Det synes jeg lyder meget fornuftigt. Hellere få vished end gå og have det sådan som du har det.

Anmeld

14. januar 2013

UnderCover37

Rikkemor89 skriver:

Har taget en test den 9/1-2013 hvor der kom to streger, men efterfølgene har jeg ikke kunne teste posativ mere, men har heller ikke sovet det vilde osv fordi mine tanker bare har kørt fundt i hovedet på mig :/ 

Så i dag skriver en veninde om jeg havde drukket cola light den aften, øh pas det kan jeg ikke lige huske, for hun sagde at cola light kan gå ind og give en falsk posativ test :/ 

Det eneste jeg har hørt omkring cola light og graviditetstests er at hvis du dypper en test i cola light giver det et positivt resultat...

Jeg har svært ved at tro at det er "nok" at du har drukket det aftenen forinden da alle der drikker cola light så på et givet tidspunkt vil kunne lave en positiv test - og hvis det forholdt sig sådan så er jeg sikker på at det ville så som en faktor der kunne spille ind på et falsk resultat i indlægssedlen på testne.

Jeg synes da du skal snakke med din læge - og medbringe en morgenurin den dag du skal derned

Så må vi krydse fingre for at du er gravid (hvis det er det du ønsker dig)

Anmeld

14. januar 2013

Kief31

Jeg drikker cola light hver dag, og har aldrig fået en falsk positiv.. Den tror jeg ikke på..

Anmeld

14. januar 2013

ekebiv

Kief31 skriver:

Jeg drikker cola light hver dag, og har aldrig fået en falsk positiv.. Den tror jeg ikke på..

Også jeg og jeg har altså heller ikke kunnet fremtrylle en positiv test medmindre jeg var gravid

Anmeld

14. januar 2013

Rikkemor89

UnderCover35 skriver:

Det eneste jeg har hørt omkring cola light og graviditetstests er at hvis du dypper en test i cola light giver det et positivt resultat...

Jeg har svært ved at tro at det er "nok" at du har drukket det aftenen forinden da alle der drikker cola light så på et givet tidspunkt vil kunne lave en positiv test - og hvis det forholdt sig sådan så er jeg sikker på at det ville så som en faktor der kunne spille ind på et falsk resultat i indlægssedlen på testne.

Jeg synes da du skal snakke med din læge - og medbringe en morgenurin den dag du skal derned

Så må vi krydse fingre for at du er gravid (hvis det er det du ønsker dig)

Det er det vi ønsker over alt på jorden (: 

Anmeld

14. januar 2013

Rikkemor89

ekebiv skriver:

Også jeg og jeg har altså heller ikke kunnet fremtrylle en positiv test medmindre jeg var gravid

Super, men må snakke med lægen onsdag om tingene..

Anmeld

14. januar 2013

Rikkemor89

Kief31 skriver:

Synes også det lyder underligt må jeg nok sige (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.