Acceptere flasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

LilleChelle

LLN skriver:

Samme her både med min datter og min søn.

Okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Fenja09

LilleChelle skriver:

Hvordan lærer man lige ens ammebarn at tage flasken også? Med min egen mælk selvfølgelig. 

- Nu tænker jeg ikke på at supplere overhovedet. Men vil selvfølgelig gerne at han kan spise ad flasken også, så han kan få noget at spise nu hvor han gerne skulle passes snart. 

Hvis ikke han lærer det, er der ikke så meget at gøre - så kommer jeg jo bare ikke afsted. 

Vores datter tog flasken med det samme - hun var lidt over 3 måneder da vi startede på det. Vi fik af vide at mange børn ikke er så længe om at tage flasken istedet for bryst fordi mælken lettere kommer til dem.

/Fenja

Anmeld

13. januar 2013

Muffinmus

Vores kaste det først nu her hvor hun blev 8 mdr og jeg stoppede med at amme:-) ingen gode ideer andet end prøve og prøve forskellige sutter.

Anmeld

14. januar 2013

christina92

LilleChelle skriver:

Dejligt hun vil <3 

Ja det er! Håber superman vender sig til det! Tror ikke der er andet at gøre end prøve, prøve og prøve igen!

Desværre er der jo nogle børn som simpelthen ikke vil

Anmeld

14. januar 2013

raca

mine børn har været flaskehadere..

og jeg har altså ikke gidet at pine barnet med og lære at bruge flaske. når man ved der er en rimlig stor chance for de fravælger brystet når de har lært at bruge flaske..

det drejer sig om 6-10 mdr hvor barnet er afhænging af en.. måske lidt længre om natten,  når barnet får en nogenlunde fast rytme kan man godt affodre det inden man smutter ud også har man ca 3 timer for sig selv, hvis det kan spise bare lidt fast føde får man nemt 6 timer og det er jo også lang tid nok til mange ting.

Anmeld

14. januar 2013

modesty

Hvordan lærer man lige ens ammebarn at tage flasken også? Med min egen mælk selvfølgelig. 

- Nu tænker jeg ikke på at supplere overhovedet. Men vil selvfølgelig gerne at han kan spise ad flasken også, så han kan få noget at spise nu hvor han gerne skulle passes snart. 

Hvis ikke han lærer det, er der ikke så meget at gøre - så kommer jeg jo bare ikke afsted. 

Min søn ville ikke. 

Jeg accepterede det (prøvede heller ikke særlig hårdt) og besluttede mig for at det år jeg ammede måtte være på hans præmisser. Jeg kom stadig ud, men så var det mellem kl. 19 hvor han blev puttet og kl. 22 hvor jeg vidste at han cirka ville have mad igen.

Hvis det ikke lykkes, kunne du måske gå med ud at spise og så hjem igen bagefter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.