Graviditets test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Super tak, jeg skulle lige være sikker i min sag. Hvad så med dagene? Kan man selv beregne dem, eller er det lægen? ja måske dumme spørgsmål, men er grøn i dette emne. Hihi.

Jeg ved ikke helt om jeg forstår hvad du mener? 

Altså ugerne er jo fulde uger og dagene er antal dage oveni de fulde uger. Fx 4+3 det er 4 fulde uger og 3 dage.

Er det det du mener?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg ved ikke helt om jeg forstår hvad du mener? 

Altså ugerne er jo fulde uger og dagene er antal dage oveni de fulde uger. Fx 4+3 det er 4 fulde uger og 3 dage.

Er det det du mener?

Lige præcis, jeg nåede dog selv lige at lave lidt research inden du nåede at svarede tilbage, men tak alligevel. I følge egne beregninger bør jeg i dag være lige præcis 5uger henne hvis den selvf. Er god nok, men nu må jeg se dagene an og se om mens viser sig, jeg håber det selvf. Ikke. Men Tak for dine svar.

Anmeld

14. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Lige præcis, jeg nåede dog selv lige at lave lidt research inden du nåede at svarede tilbage, men tak alligevel. I følge egne beregninger bør jeg i dag være lige præcis 5uger henne hvis den selvf. Er god nok, men nu må jeg se dagene an og se om mens viser sig, jeg håber det selvf. Ikke. Men Tak for dine svar.

Det var så lidt  

alt hvad jeg kan for dig!  

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det var så lidt  

alt hvad jeg kan for dig!  

Tak for det. Den var desværre helt negativ igen, her til morgen - desværre. Nu venter jeg og ser nogle dage frem.

Anmeld

14. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Tak for det. Den var desværre helt negativ igen, her til morgen - desværre. Nu venter jeg og ser nogle dage frem.

har du været på p-piller? og hvis ja hvornår stoppede du så?

fordi de kan jo desværre godt gå ind og drille lidt, og efter p-pille stop kan din cyklus også sagtens være længere end på p-piller

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

har du været på p-piller? og hvis ja hvornår stoppede du så?

fordi de kan jo desværre godt gå ind og drille lidt, og efter p-pille stop kan din cyklus også sagtens være længere end på p-piller

Jeg har aldrig været på p- piller, så det kan ikke være det. men derfor kan mon cyklus jo godt have rykket sig eller så er det psyken som spiller mig et puds, det er bare frustrerende, men jeg må jo fortsat se tiden an. tak for dit svar.

Anmeld

14. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har aldrig været på p- piller, så det kan ikke være det. men derfor kan mon cyklus jo godt have rykket sig eller så er det psyken som spiller mig et puds, det er bare frustrerende, men jeg må jo fortsat se tiden an. tak for dit svar.

der kan være mange ting der spiller ind - OG det kan jo også være fordi du er gravid første gang jeg var gravid kunne jeg først teste SVAGT positiv 5+ og tydeligt positiv 6+, så der er håb endnu

Anmeld

14. januar 2013

ZamanogDania

Jeg kunne først teste positiv da jeg var 8-9 uger henne. Så vi må håbe du er bare en af dem som tester positiv sent

Anmeld

14. januar 2013

Bertris

Okay, ja det er jo selvfølgelig forskelligt hvornår man kan teste positivt. Tak for dit svar.

Han husker forkert, men dejligt han prøver at huske det  
Testede svagt positiv i uge 5 og klart positiv uge 6  

Men testen skulle være mest præcis om morgenen, hvis den stadig er negativ, så vent et par dage og se om det har ændret sig  

Anmeld

14. januar 2013

cmap

Det er godt nok meget forskelligt, jeg testede meget klar og tydeligt 3+2 mens jeg har en veninde som først fik den positive test 6 uger henner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.