Graviditets test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger??

Jeg håber at i kan måske kan give mig svar på dette.
Kæresten og jeg er i gang med Pb. Jeg er gået fem dage over tid, og jeg har taget tre negative g-test, ikke så meget spm en skygge streg viste sig, desværre. Jeg har ingen mens. Symptomer, dog har jeg haft andre symptomer såsom sure opstød, pludselig opstået migræne hovedpine, Hvidt og glidende udflåd, en en pludselig snært af kvalme samt ildelugtende prutter. Jeg er dog klar over psyken kan spille kroppen et puds?

Det skal nævnes at alle testene er taget sidst på eftermiddagen og nu vil jeg forsøge at tage en i morgen tidlig i stedet.

Mit spørgsmål er om jeg skal længere hen før at jeg forsøger at teste igen? ?? På forhånd tak!

Fra den forvirrede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Bassemor<3

Hvis du er gået 5 dage over tid, så er der stadigvæk gode chancer, det er jo forskelligt hvornår folk kan teste positivt. Jeg kunne først teste positivt da jeg var 10 uger henne.

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Hvis du er gået 5 dage over tid, så er der stadigvæk gode chancer, det er jo forskelligt hvornår folk kan teste positivt. Jeg kunne først teste positivt da jeg var 10 uger henne.

Okay ja så er der da stadigvæk chancer, tusind tak for dit svar. Så må jeg væbne mig med tålmodighed og se tiden an.

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Er der ikke andre som har lyst til at dele ud af deres erfaringer?

Anmeld

13. januar 2013

Simon Isaksen

Anonym skriver:

Er der ikke andre som har lyst til at dele ud af deres erfaringer?

min kæreste testede også først posetiv 4+3 mener jeg det var .. så der er da en god chance endnu  

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Simon Isaksen skriver:

min kæreste testede også først posetiv 4+3 mener jeg det var .. så der er da en god chance endnu  

Okay, ja det er jo selvfølgelig forskelligt hvornår man kan teste positivt. Tak for dit svar.

Anmeld

13. januar 2013

Stjerneskud

Prøv at teste om morgenen og se hvad den siger. Hvis den stadig er negativ, så prøv igen et par dage efter. Hvis du stadig ikke har fået menstruation så kontakt lægen

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Stjerneskud skriver:

Prøv at teste om morgenen og se hvad den siger. Hvis den stadig er negativ, så prøv igen et par dage efter. Hvis du stadig ikke har fået menstruation så kontakt lægen

Det lyder som en god plan, tak for dit svar Når man beregner uger, regner man så ikke fra sidste menstruations, første dag?

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Det lyder som en god plan, tak for dit svar Når man beregner uger, regner man så ikke fra sidste menstruations, første dag?

Jo det gør man

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jo det gør man

Super tak, jeg skulle lige være sikker i min sag. Hvad så med dagene? Kan man selv beregne dem, eller er det lægen? ja måske dumme spørgsmål, men er grøn i dette emne. Hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.