Gele Royal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

grinny

Kitkat92 skriver:

Det lyder lidt spændende

Din kæreste eller man tog ikke nogen? 

Har I levet nogle bivirkninger?

Her har både manden og jeg taget to hver. Det er første cyklus med dem, så kan desværre ikke fortælle om resultatet endnu, men kan fortælle at omkring min ægløsning var der mere gang i underlivet end hvad der hele tiden har været 

Og har ingen bivirkninger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

**Ønskebabyen

Peanut skriver:

Vi er også startet på gele royal her for en måneds tid siden, men der er ingen resultater endnu, men kan man vidst heller ikke forvente så hurtigt  Vi tager en tablet hver.

Hvorfor tager du ikke folinsyre?

Det gør jeg da også ---> Gravitamin

Anmeld

14. januar 2013

Peanut

**Ønskebabyen skriver:

Det gør jeg da også ---> Gravitamin

Ahh, haha 

Anmeld

14. januar 2013

Papillon

grinny skriver:

Her har både manden og jeg taget to hver. Det er første cyklus med dem, så kan desværre ikke fortælle om resultatet endnu, men kan fortælle at omkring min ægløsning var der mere gang i underlivet end hvad der hele tiden har været 

Og har ingen bivirkninger 

Tak for svar Ja det lover da godt med gang i underlivet

Jeg har bare en kæreste, der absolut ikke kan sluge piller  Og da jeg tidligere har haft underlivsbetændelse, så har jeg en idé om, at det måske kan hjælpe hos mig. Jeg ved ikke hvor meget det har taget skade dernede og prøver egentlig at være positiv omkring det, selvom bekymringer sniger sig frem ved hver negativ test... 

Anmeld

14. januar 2013

malliebooh

Kitkat92 skriver:

Det lyder lidt spændende

Din kæreste eller man tog ikke nogen? 

Har I levet nogle bivirkninger?

Nej han tog ikke noget

Nej jeg oplevede ikke nogle bivirkninger.

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Forsøger mig i denne kategori istedet, da det ikke rigtig giver nogle svar i den anden jeg oprettede.

Jeg skal have bestilt nogle d-vitaminer hjem til kæresten, og nu sidder jeg og overvejer om vi skal prøve de der Gele Royal også??
Vi er i behandling for barnløshed og jeg er lige startet op på nedregulering.

Jeg tager pt: Gravitamin og en fiskeolie tablet
Kæresten tager pt: Zink, d-vitamin, folinsyre og en fiskeolie tablet

Jeg har denne gang, sammen med kæresten, besluttet at vi skal prøve med akupunktur. Jeg startede på nedregulering i går, og regner med at første akupunktur behandling bliver i denne uge vi går ind i.

Er der nogle der har erfaringer med gele royal, og skal vi begge tage det??

Din kæreste skal tage B-Daddy sammen med Zink. Der er i øvrigt ingen idé i at han tager folinsyre

Anmeld

15. januar 2013

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Din kæreste skal tage B-Daddy sammen med Zink. Der er i øvrigt ingen idé i at han tager folinsyre

Det er jeg nu ret sikker på der er, for det fik han besked på af lægen på klinikken. Så dem sløjfer vi ikke lige..

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

**Ønskebabyen skriver:

Det er jeg nu ret sikker på der er, for det fik han besked på af lægen på klinikken. Så dem sløjfer vi ikke lige..

Hvor mærkeligt. Men de må jo mene det er nødvendigt.
Sagde de hvad det skulle gøre godt for? Normalt er det jo for at undgå rygmarvsbrok hos fostret

Anmeld

15. januar 2013

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Hvor mærkeligt. Men de må jo mene det er nødvendigt.
Sagde de hvad det skulle gøre godt for? Normalt er det jo for at undgå rygmarvsbrok hos fostret

Han skulle tage dem sammen med zink og d-vitamin og sammen skulle de tre kunne gøre hans sædkvalitet bedre.

jeg er nu helt sikker på de ved hvad de snakker om, de er trods alt læger og det er deres job.

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Han skulle tage dem sammen med zink og d-vitamin og sammen skulle de tre kunne gøre hans sædkvalitet bedre.

jeg er nu helt sikker på de ved hvad de snakker om, de er trods alt læger og det er deres job.

Ja, det må man da gå ud fra, har bare aldrig hørt det før, og vi har da trods alt været rundt i den verden i lang tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.