Gele Royal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.723 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

**Ønskebabyen

Hej piger

Forsøger mig i denne kategori istedet, da det ikke rigtig giver nogle svar i den anden jeg oprettede.

Jeg skal have bestilt nogle d-vitaminer hjem til kæresten, og nu sidder jeg og overvejer om vi skal prøve de der Gele Royal også??
Vi er i behandling for barnløshed og jeg er lige startet op på nedregulering.

Jeg tager pt: Gravitamin og en fiskeolie tablet
Kæresten tager pt: Zink, d-vitamin, folinsyre og en fiskeolie tablet

Jeg har denne gang, sammen med kæresten, besluttet at vi skal prøve med akupunktur. Jeg startede på nedregulering i går, og regner med at første akupunktur behandling bliver i denne uge vi går ind i.

Er der nogle der har erfaringer med gele royal, og skal vi begge tage det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

naomi

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Forsøger mig i denne kategori istedet, da det ikke rigtig giver nogle svar i den anden jeg oprettede.

Jeg skal have bestilt nogle d-vitaminer hjem til kæresten, og nu sidder jeg og overvejer om vi skal prøve de der Gele Royal også??

Jeg har denne gang, sammen med kæresten, besluttet at vi skal prøve med akupunktur. Jeg startede på nedregulering i går, og regner med at første akupunktur behandling bliver i denne uge vi går ind i.

Jeg har kun rigtig gode erfaringer med gele royal. De gange jeg og manddn har taget to tabl. dagligt og jeg har drukket min. to kopper grøn øko the er jeg blevet gravid Så skynd du dig bare at få bestilt nogen hjem

Anmeld

13. januar 2013

**Ønskebabyen

naomi skriver:

Jeg har kun rigtig gode erfaringer med gele royal. De gange jeg og manddn har taget to tabl. dagligt og jeg har drukket min. to kopper grøn øko the er jeg blevet gravid Så skynd du dig bare at få bestilt nogen hjem

Okay, det lyder da lovende så

Anmeld

13. januar 2013

**Ønskebabyen

naomi skriver:

Er der nogle bestemte nogle man skal bestille, eller er disse OK?

http://www.helsebixen.dk/shop/lekaform-gele-royal- 8290p.html

Og SKAL man tage 2 om dagen - synes ikke rigtigt der står nogle steder hvad dosen skal være..

Anmeld

14. januar 2013

naomi

**Ønskebabyen skriver:

Er der nogle bestemte nogle man skal bestille, eller er disse OK?

http://www.helsebixen.dk/shop/lekaform-gele-royal- 8290p.html

Og SKAL man tage 2 om dagen - synes ikke rigtigt der står nogle steder hvad dosen skal være..

næh tror ikke det skal være et bestemt mærke. Første gang brugte vi dem fra matas og her anden gang købte jeg dem fra bilka. De er noget billigere. Det der er vigtigt er at det er dem med 100% rent bidronningeføde. Jeg har bare hørt i sin tid at det var to stk til hver dagligt.

Anmeld

14. januar 2013

malliebooh

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Jeg tog 2 om dagen og det lykkedes i første forsøg efter jeg startede på dem så  Herfra

Anmeld

14. januar 2013

Papillon

malliebooh skriver:

Jeg tog 2 om dagen og det lykkedes i første forsøg efter jeg startede på dem så  Herfra

Det lyder lidt spændende

Din kæreste eller man tog ikke nogen? 

Har I levet nogle bivirkninger?

Anmeld

14. januar 2013

**Ønskebabyen

naomi skriver:

næh tror ikke det skal være et bestemt mærke. Første gang brugte vi dem fra matas og her anden gang købte jeg dem fra bilka. De er noget billigere. Det der er vigtigt er at det er dem med 100% rent bidronningeføde. Jeg har bare hørt i sin tid at det var to stk til hver dagligt.

okay.. Nu har jeg bestilt dem jeg linkede til dig, og så må vi se hvordan det går. Tror vi nøjes med en tbl hver til at starte med.

Anmeld

14. januar 2013

**Ønskebabyen

malliebooh skriver:

Tusind tak Jeg har bestilt nogle hjem, så nu må postmanden gerne snart indfinde sig

Anmeld

14. januar 2013

Peanut

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Vi er også startet på gele royal her for en måneds tid siden, men der er ingen resultater endnu, men kan man vidst heller ikke forvente så hurtigt  Vi tager en tablet hver.

Hvorfor tager du ikke folinsyre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.