Knude på pung (privat) Hjælp........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Det kan jo være vandbrok eller alt muligt ,,, Man tænker bare altid det værste ,, som oftest er det jo alt andet end cancer men man er bare blevet så skide bange for den sygdom   Er du sød at lade mig vide besked hvad lægen siger ??

Ja lige præcis, jeg ville blive sønderknust hvis det var tilfældet.. Men ja jeg skal nok lige lave en update når han har været ved lægen imorgen
Og tak for svarene!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det kan  jeg godt forstå! Det er aldrig rart at finde knuder på sig selv. Men heldigvis er det ikke sikkert at det betyder noget 

Sender en masse positive tanker til jer!

Puha tak, jeg krydser alt hvad der overhovedet kan krydses indtil jeg ved besked

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Det kan jo være vandbrok eller alt muligt ,,, Man tænker bare altid det værste ,, som oftest er det jo alt andet end cancer men man er bare blevet så skide bange for den sygdom   Er du sød at lade mig vide besked hvad lægen siger ??

Han var ved lægen, og skal til flere undersøgelser - jeg er såååå bange

Anmeld

15. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Lige meget hvad, så selvom det er træls at i har opdaget en knude, så er det jo super godt at i det mindste har opdaget den! Det skal nok gå, det kan være rigtig mange ting.... 

Anmeld

15. januar 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

At han skal til yderligere undersøgelser skal du tage som noget positivt, det betyder at der bliver taget ordenligt hånd om ham og at han bliver undersøgt ordenligt.

Men du får lige en alligevel

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Det er altid godt med nogle beroligende ord, og ja i har nok ret - syntes bare det er svært at skulle forholde sig så rolig og især over for ham som jo også er rigtig nervøs Det er bare slet ikke hvad jeg havde regnet med
Men tak, Åhe det fik lige humøret lidt op igen (hvis man kan sige det), tak

Anmeld

15. januar 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Hey rolig rolig rolig søde du   Klart han skal , lægerne går med livrem og seler ... Jeg havde bestemt regnet med han skulle vidre i systemet , men stadig kan knuden jo være rigtigt mange ting , vi sender også rigtigt mange patienter vidre til mr scanning bare for at være helt sikre , det er lægerne nød til i dag , ellers risikerer de jo at blive sagsøgt mm ... Jeg sendte min kæreste til lægen for et års tid siden  Han tissede blodrødt og hans sæd var der også blod i , jeg tænkte også det værste , han blev også vidresendt til et hav af undersøgelser ,, de fandt intet

Anmeld

24. august 2014

4kløver

Ved godt den er gamle men hvad fandt de ud af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.