Knude på pung (privat) Hjælp........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.228 visninger
17 svar
3 synes godt om
13. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej, alle i dejlige mennesker..
Vi opdagede her i morges at min kæreste havde en knude på/ved pungen.. Og nu er vi begge skrækslagen for om det måske er noget alvorligt, eller noget i den stil - nogle som har oplevet det før - eller jaé ???? :/
Det væreste ville være hvis han ikke ville kunne få børn!!!!!
Mvh. Et uroligt par

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Lady Marion <3

Umiddelbart vil jeg mene at knuder på /i pungen ikke er normalt og ikke skal være der , Få en tid hos lægen i morgen

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Umiddelbart vil jeg mene at knuder på /i pungen ikke er normalt og ikke skal være der , Få en tid hos lægen i morgen

Det var vi også.. Men er virkelig nervøs

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hej, alle i dejlige mennesker..
Vi opdagede her i morges at min kæreste havde en knude på/ved pungen.. Og nu er vi begge skrækslagen for om det måske er noget alvorligt, eller noget i den stil - nogle som har oplevet det før - eller jaé ???? :/
Mvh. Et uroligt par

Afsted til lægen med ham! 

Har ikke slev oplevet det. Men jeg så det program  Krop umulig, hvor de snakkede om det med knuder i pungen og der var mange som ikke opdagede det. 

Det er jo slet ikke sikkert at det er noget farligt  men synes helt bestemt at han skal undersøges

Anmeld

13. januar 2013

LillepigensFar

jeg ville nu også selv være nervøs hvis det var mig, mit bedste råd er også afsted til lægen.

Anmeld

13. januar 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Det var vi også.. Men er virkelig nervøs

Er knuden øm ?

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Er knuden øm ?

Nej det er den ikke som sådan!!

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Afsted til lægen med ham! 

Har ikke slev oplevet det. Men jeg så det program  Krop umulig, hvor de snakkede om det med knuder i pungen og der var mange som ikke opdagede det. 

Det er jo slet ikke sikkert at det er noget farligt  men synes helt bestemt at han skal undersøges

Åhé jeg håber godt nok, at det ikke er noget alvorligt, det ville simpelthen være ..... ved slet ikke hvad jeg ville gøre!
Er godt nok nedtrykt ligenu :-(
men jaé

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Åhé jeg håber godt nok, at det ikke er noget alvorligt, det ville simpelthen være ..... ved slet ikke hvad jeg ville gøre!
Er godt nok nedtrykt ligenu :-(
men jaé

Det kan  jeg godt forstå! Det er aldrig rart at finde knuder på sig selv. Men heldigvis er det ikke sikkert at det betyder noget 

Sender en masse positive tanker til jer!

Anmeld

13. januar 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Nej det er den ikke som sådan!!

Det kan jo være vandbrok eller alt muligt ,,, Man tænker bare altid det værste ,, som oftest er det jo alt andet end cancer men man er bare blevet så skide bange for den sygdom   Er du sød at lade mig vide besked hvad lægen siger ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.