Soveværelse på 1. sal, børneværelser i underetagen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

TNBC

STN skriver:

Nej, jeg ville heller ikke bryde mig om det... men gå på trapper om natten, i buldrende mørke....? Det ved jeg sgu heller ikke om jeg bryder mig om... haha... Ved jo heller ikke hvor gammel hun er, når det er.... men måske hun godt kan hvis hun er 3 år til den tid...

Kan i ikke sætte en lampe ved trappen som hun kan tænde? Jeg tror da heller ikke hun vil have det rart i mørket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

2721

Jeg tror heller ikke det er en god ide med et gitter, dog undre jeg mig over at flere skriver hun vel ikke kommer i junior seng før hun er 3 år. Min dreng skiftede omkring de 2 år.
Har ikke rigtig nogen ide til en løsning
Men som en anden skriver er det måske en ide med noget lys, sådan at hun ikke skal rave rundt i mørket

Anmeld

13. januar 2013

FogL

STN skriver:

Nej, jeg ville heller ikke bryde mig om det... men gå på trapper om natten, i buldrende mørke....? Det ved jeg sgu heller ikke om jeg bryder mig om... haha... Ved jo heller ikke hvor gammel hun er, når det er.... men måske hun godt kan hvis hun er 3 år til den tid...

Sæt en lampe op så hun kan se noget

Anmeld

13. januar 2013

Ellie79

STN skriver:

Hej damer

Min datter er knap 19 mdr. og sover i tremmeseng..

Hendes værelse er i stueetagen og vores soveværelse er på 1. sal.. Vi har en trappe i køkkenet/spisepladsen, hvor hendes værelse er ved siden af, og vi har et baby-gitter/trappe-gitter for, så hun ikke kan kravle op af trappen selv... Ligeledes har vi på 1.-salen selvfølgelig...

Mit spørgsmål lyder så:

Hvis vi nu stadig bor her, når hun skal over i juniorseng en dag, hvordan gør man så med trappe, og en lille pige, som højst sandsynlig står op om natten og vil op til mor og far..? Det plejer jo at være sådan, at børn jo bare kan rende ind i forældrenes seng, når de vågner om natten osv. Men det bliver da lidt svært, når vores soveværelse er ovenpå og sådan....

Hvordan havde I gjort det..? Kan man tillade sig, at sætte et "gitter" op ind til hendes værelse om natten, så hun ikke kan komme ud af værelset, og vi så må ned og hente hende istedet, eller hvad..?? Jeg undre mig bare over, hvordan det skal foregå til den tid... hehe....

Vi har ligesom jer soveværelse ovenpå og vores store pige i underetagen. Da hun kom i juniorseng fortalte vi hende at hun skulle kalde på os hvis hun vågnede så kom vi (hun var omkrin 2&frac12

Der har aldrig været problemer, vågnede hun kaldte hun og kom op i vores seng. Vi har forresten også et børne gelænder på vores trappe det er virkelig godt, og det har gjort det nemt og mere sikkkert for hende at tage trappen alene.

Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.