Har kun fået aks, og der var de nød ril at stikke 8 gange inden de ramte rigtig. Det gjorde da ondt, men det er ik det værste jeg har prøvet. Har til gengæld ret ondt i ryggen, i en mdr efter der hvor de havde stukket mig.
Fik aks kl 23.15. Min mor, søster og svoger kom op på opvågning til mig omkring kl 24, fordi jeg havde haft ringet til dem, fordi jeg ik lige først ku få fat i min kærste, så de var blevet lidt forskrækket og skyndte sig at at komme. (fik fat på kærsten, som nåede at være med til ks ) Syntes det var dejligt de kom. Resten af vores familie kom dagen efter over middag, da jeg endelig var kommet over på barselsgangen.
Det væreste syntes jeg var da man første gang sku på wc efter, og lave nr 2
Rigtig mange bliver forstoppet pga morfinen efter ks, og fordi de jo har rodet rundt med ens tarme og blære osv. Så forbered dig på forstoppelse!
Og husk at man bløder lige så meget efter Ks, som efter en alm fødsel, så ha godt med bind derhjemme og behalige underbukser og bukser.
Rigtig meget held og lykke med dit ks, håber du får en rigtig god oplevelse! Vh stine
Anmeld