Hvad får man udbetalt i sygedagpenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja har været en del syg og skal søge om sygedagspenge. Ved godt at det ca er 3900 kr man kan få om ugen, men nogen der egentlig ved hvad man får udbetalt? Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Mettefpigen

Kommer det ikk an på hvor meget du har arbejdet...??

Anmeld

13. januar 2013

Lady Marion <3

Kommer an på hvor mange timer du har arbejdet og selvf. hvad dit personlige fradrag og trækprocent er .

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

jeg har ikke arbejdet i nogle år. min træk tror jeg er ca 39 og mit fradrag ligger vel på 40-45.000 tror det er sådan det er men hæng mig venligst ikke op på det

Anmeld

13. januar 2013

LLN

Anonym skriver:

jeg har ikke arbejdet i nogle år. min træk tror jeg er ca 39 og mit fradrag ligger vel på 40-45.000 tror det er sådan det er men hæng mig venligst ikke op på det

Hvis du har været på dagpenge er sygedagpenge samme beløb.

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

LLN skriver:

Hvis du har været på dagpenge er sygedagpenge samme beløb.

nej har været på kontant hjælp og der har jeg fået 13.700 før skat

Anmeld

13. januar 2013

kirsti

Anonym skriver:

nej har været på kontant hjælp og der har jeg fået 13.700 før skat

Så kan du ik få sygedagpenge 

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Så kan du ik få sygedagpenge 

sådan som jeg har læst det kan jeg godt. er blevet ramt af en slem depression og min læge mener ikke jeg skal arbejde lige pt som jeg har det. og på kontant hjælp skal man være job søgende og det er jeg jo ikke.

Anmeld

13. januar 2013

kirsti

Anonym skriver:

sådan som jeg har læst det kan jeg godt. er blevet ramt af en slem depression og min læge mener ikke jeg skal arbejde lige pt som jeg har det. og på kontant hjælp skal man være job søgende og det er jeg jo ikke.

jeg er uddannet socialrådgiver og har arbejdet med området. Du kan ikke få sygedagpenge når du er på kh, du kan blive frataget fra aktivering med en Sygemelding fra lægen

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

jeg er uddannet socialrådgiver og har arbejdet med området. Du kan ikke få sygedagpenge når du er på kh, du kan blive frataget fra aktivering med en Sygemelding fra lægen

tja tror nu jeg vil snakke med min sagsbehandler om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.