er det okay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Overvejer og sige det til ham, og hvis der ikke sker noget skrider jeg, for jeg kan ikke magte det og har endda sagt til ham at jeg er utrolig jaloux anlagt, men pisser han åbenbart på

Du må da i hvert fald sætte en grænse - hvad kan det næste ik blive hvis du intet siger?? Det virker jo bare til du syns det er ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Du må da i hvert fald sætte en grænse - hvad kan det næste ik blive hvis du intet siger?? Det virker jo bare til du syns det er ok

Ja tænker jeg også, jeg gider snart ikke synes det virker forkert selvom hende hab skriver med lige nu selv har kæreste :s men virker så forkert når de ikke har mødt hinanden, men er også sådan lidt hvad ikke hvad jeg skal kalde det men at han bliver total fraværende hvis han ikke får sin vilje kan han finde på bare og gå i seng og surmule, og det magter jeg ikke pt

Anmeld

13. januar 2013

Mettefpigen

Hvad skriver han til dem? Og hvor meget tid bruger han på det? På mobil eller com?

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Hvad skriver han til dem? Og hvor meget tid bruger han på det? På mobil eller com?

Ingen ide. Når jeg spørg siger han alt muligt. Han har brugt længe idag på computeren men de har også hans nummer :s han skrev med dem før ham og jeg blev enige om at være kærester

Anmeld

13. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ingen ide. Når jeg spørg siger han alt muligt. Han har brugt længe idag på computeren men de har også hans nummer :s han skrev med dem før ham og jeg blev enige om at være kærester

Har du sagt til ham at du ikk er glad for det?

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Har du sagt til ham at du ikk er glad for det?

Har lige gjort det og han sagde "så lader jeg da bare være skat"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.