er det okay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste skriver ned et par tøser han faktisk aldrig har mødt og ved ikke hvad de skriver om,, men så skriver han også med en han har været i seng med, hvor hun har haft skrvet hun gerne ville have set om der kunne blive til mere end det, ved ikke rigtig hvad jeg føler om det. Men ville i synes det var okay. Men han er bare ikke typen der rigtig har nogen venner som for mig er meget svært at accepetere da han så altid er hjemme og jeg kun lige har max en halv time fra jeg kommer hjem til han gøre, så føler bar ikke jeg kan sige særlig meget når han ikke rigtig snakker med nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Min kæreste skriver ned et par tøser han faktisk aldrig har mødt og ved ikke hvad de skriver om,, men så skriver han også med en han har været i seng med, hvor hun har haft skrvet hun gerne ville have set om der kunne blive til mere end det, ved ikke rigtig hvad jeg føler om det. Men ville i synes det var okay. Men han er bare ikke typen der rigtig har nogen venner som for mig er meget svært at accepetere da han så altid er hjemme og jeg kun lige har max en halv time fra jeg kommer hjem til han gøre, så føler bar ikke jeg kan sige særlig meget når han ikke rigtig snakker med nogen

Jeg har et meget firkantet syn på den slags, og var det her, så havde han fået sparket.

Anmeld

12. januar 2013

PernilleogLouis

Doffie skriver:

Jeg har et meget firkantet syn på den slags, og var det her, så havde han fået sparket.

Samme her

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Troede kun det var mig som var noget galt med, er utrolig jaloux anlagt så har ikke sagt andet end okay

Anmeld

12. januar 2013

Doffie

PernilleogLouis skriver:

Samme her

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Samme her

Ret med nogen som følger det samme som mig, troede bare jeg var virkelig urimelig

Anmeld

12. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Ret med nogen som følger det samme som mig, troede bare jeg var virkelig urimelig

SLET IKKE!

Ville han måske selv synes det var helt okay? 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

SLET IKKE!

Ville han måske selv synes det var helt okay? 

Han er ikke den bedste til at sige fra, men han bliver da på ingen måder glad når nogen jeg har haft noget skriver til mig,

Anmeld

12. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Han er ikke den bedste til at sige fra, men han bliver da på ingen måder glad når nogen jeg har haft noget skriver til mig,

Præcis, så hvorfor fanden skulle du synes det er sjovt!

Jeg havde sparket ham ud. 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Præcis, så hvorfor fanden skulle du synes det er sjovt!

Jeg havde sparket ham ud. 

Overvejer og sige det til ham, og hvis der ikke sker noget skrider jeg, for jeg kan ikke magte det og har endda sagt til ham at jeg er utrolig jaloux anlagt, men pisser han åbenbart på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.