Når man bliver ved med at trække nitter ang veninder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Loa

Anonym skriver:

Respekt for at du står frem, det tør jeg ikke

Jeg har veninder jeg kan ringe/skrive til og det er super dejligt, men jeg mangler netop også en man kan shoppe med, ses med uden en masse transport

En skam du ikke bor i Jylland som mig, så kunne vi ses

Hehe jeg tænker der nok ikke sker noget ved det

Ja en til både de store men også de små ting i livet...
Jeg tænker også tit om jeg bare ikke er sådan en man gider være veninder med. Jeg har haft et par enkelte rigtig gode veninder gennem tiden, men noget må være galt siden det er gledet ud i sandet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Jeg havde også en del år hvor jeg blev ved med at få veninder der ikke "var gode for mig" jeg var helt sikkert heller ikke gode for dem, vil påstå vi var lige gode om det.

Da jeg efterhånden var nået til veninde nr. 4 på listen som udviste samme adfærd som de andre.. så har jeg målrettet forsøgt at holde mig væk fra dem der har samme tendenser.. er begyndt at opsøge folk der måske ikke i første omgang "tænder" noget i mig, men som så har vist sig at være det jeg gerne vil have.. gode stabile veninder der drager omsorg for mig på samme måde som jeg gør for dem. Måske er det ikke lige dem jeg får de vilde grineture sammen med, men det får jeg i stedet med mine kammerater og kæreste.

Og jeg vil også hellere have veninder jeg kan stole på, have det hyggeligt sammen med og være kreativ med, end nogen hvor det hele tiden er "spændene" og fyldt med grineture.

(ovenstående er ridset rimelig hårdt op og betyder ikke at jeg ikke kan have det sjovt med mine nuværende veninder, det er blot på en helt anden måde.)

Jeg har tænkt det samme som dig, gå efter nogle helt andre typer veninder. Er helt åben og dømmer ikke, giver alle en chance og jeg har det heller ikke sådan at jeg SKAL kunne shoppe med alle mine veninder f.eks. Jeg "bruger" dem til forskellige ting. Forstår du?

Men alligevel går det tit galt

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hehe jeg tænker der nok ikke sker noget ved det

Ja en til både de store men også de små ting i livet...
Jeg tænker også tit om jeg bare ikke er sådan en man gider være veninder med. Jeg har haft et par enkelte rigtig gode veninder gennem tiden, men noget må være galt siden det er gledet ud i sandet....

Tja det kan godt være man ikke er venindemateriale hehe. Jeg er heller ikke sådan en der har brug for 20 veninder, men indimellem savner jeg en tæt veninde jeg kan ses med Og bliver ærgelig når jeg prøver at finde en og det ikke vil lykkes.

Anmeld

12. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Hvad gør man så??

Jeg synes simpelthen ikke jeg kan få det til at fungere! Måske jeg ikke duer til at have veninder??

Lige siden folkeskolen har jeg "valgt" de forkerte veninder. Så tog de stoffer og ville have mig med i det, så stjal de og ville have mig med eller noget helt tredje. Jeg SAVNER  en veninde der værdsætter mig for den jeg er, der giver lige så meget som jeg giver hende, der er til at stole på osv. Er det for meget forlangt??

Jeg ved ikke hvad jeg signalerer, men jeg bliver pisset op og ned at ryggen, forrådt, brugt som dørmåtte osv. Jeg føler ikke selv jeg er skyld i det og når jeg oplever de her ting, dropper jeg personen.

Er der nogen der har det som mig? Jeg synes det er opslidende

Jeg har heller ingen. Pisse nederen. Er total ensomt menneske 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Jeg har heller ingen. Pisse nederen. Er total ensomt menneske 

Det er jeg da ked af at høre Ved du selv hvorfor?

Anmeld

12. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Det er jeg da ked af at høre Ved du selv hvorfor?

Jeg har levet et hårdt liv, og er lidt speciel, tror bare ik folk kan forholde sig til mig. Så jeg passer bare mig selv.

Anmeld

13. januar 2013

An&Jo

Jeg har heller ikke nogen mere sådan rigtig..

Jeg vælger meget med omhu hvem jeg lukker ind i mit liv for jeg er blevet trådt på så mange gange at jeg ikke magter det mere.. :/

Jeg har en bedste veninde men hun arbejder så meget at vi aldrig rigtig har tid til at ses..

Anmeld

13. januar 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Hvad gør man så??

Jeg synes simpelthen ikke jeg kan få det til at fungere! Måske jeg ikke duer til at have veninder??

Lige siden folkeskolen har jeg "valgt" de forkerte veninder. Så tog de stoffer og ville have mig med i det, så stjal de og ville have mig med eller noget helt tredje. Jeg SAVNER  en veninde der værdsætter mig for den jeg er, der giver lige så meget som jeg giver hende, der er til at stole på osv. Er det for meget forlangt??

Jeg ved ikke hvad jeg signalerer, men jeg bliver pisset op og ned at ryggen, forrådt, brugt som dørmåtte osv. Jeg føler ikke selv jeg er skyld i det og når jeg oplever de her ting, dropper jeg personen.

Er der nogen der har det som mig? Jeg synes det er opslidende

Du skal finde dig en veninde som er en "gammel" sat kone

Så skal dus e, så ender i nok med at værdsætte hinanden lige meget

Arj. Altså, du skal prøve at få veninder som har de samme interesser, og er samme sted i deres liv som du selv er.

Ærligt, man må se på sine bedste veninder lidt som en kæreste.
Hvad forventer du? Og hvad kan du "give"? Hvor meget opmærksomhed har du behov for, og kan denne person give det? 

Anmeld

13. januar 2013

Homemade

Loa skriver:

Jeg har en enkelt i Jylland, men det er jo begrænset hvor tit hun er på Sjælland og omvendt.
Ved snart ikke hvornår folk er bekendte eller hvornår de er veninder. For jeg har ikke sådan en eller flere jeg ses med, kan ringe og snakke med problemer om eller tager i bio og ud og shopper med....
Og vigtigst af alt, en som er der for mig og som jeg kan stole på.....

Og for pokker hvor det mangler i mit liv....

Jeg ved ikke om der er nogen der mødes herinde fra. Men da mine to ældste var små, mødtes jeg med piger fra en anden baby side og fik på den måde min allerbedste veninde og mange søde piger.

Jeg synes det kan være en rigtig god ide at mødes med andre med små børn!

Prøv i mødregrupperne her på siden, evt fra samme årgang som din datter, og hør om nogen vil mødes!

knus

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jeg har heller ikke nogen mere sådan rigtig..

Jeg vælger meget med omhu hvem jeg lukker ind i mit liv for jeg er blevet trådt på så mange gange at jeg ikke magter det mere.. :/

Jeg har en bedste veninde men hun arbejder så meget at vi aldrig rigtig har tid til at ses..

Jeg føler det er værd at tage chancen for at finde bare én god veninde, men jeg begynder da at tvivle når det går galt gang efter gang

Ingen veninder, eller næsten ingen, er selvfølgelig også bedre end at blive udnyttet og såret.. Så jeg forstår godt din tankegang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.