Hvilken bil har I med børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

TbCp

Vi har en audi a6/stationcar.
God plads til 2 børn og barnevogn.

Vi har så også en gammel land rover, men der er kun 3 sæder... tilgengæld kan der stå en barnevogn bagi uden at den skal klappes sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

CamillaSoefelt

TbCp skriver:

Vi har en audi a6/stationcar.
God plads til 2 børn og barnevogn.

Vi har så også en gammel land rover, men der er kun 3 sæder... tilgengæld kan der stå en barnevogn bagi uden at den skal klappes sammen

Hvordan er den i afgift?

Anmeld

12. januar 2013

Dot D

CamillaSoefelt skriver:

Hvad model og årgang er det? Lyder jo lidt fantastisk!

Det er en Nissan Micra 1,2 benzin med 5 døre, kan klart anbefales, og vores er fra 2003, vi var nogle af de første i Danmark, der købte den. Så den er jo lige pludseligt blevet 9 år, men den køre fint endnu. Jeg har været og er meget glad for den.....

Nu har jeg lige ledt aaaaaaaalle mine billeder igennem, men kan ikke finde et billede af vores egen, så du får lige et fra min ven Google

Anmeld

12. januar 2013

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

Smart nok;-)

Nemlig

Anmeld

12. januar 2013

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

Hvordan er bagagerummet i den?

Min Emmaljunga klapvogn kunne snildt være i bagagerummet

Anmeld

12. januar 2013

CamillaSoefelt

Dot D skriver:

Det er en Nissan Micra 1,2 benzin med 5 døre, kan klart anbefales, og vores er fra 2003, vi var nogle af de første i Danmark, der købte den. Så den er jo lige pludseligt blevet 9 år, men den køre fint endnu. Jeg har været og er meget glad for den.....

Nu har jeg lige ledt aaaaaaaalle mine billeder igennem, men kan ikke finde et billede af vores egen, så du får lige et fra min ven Google

Det er da helt sikkert den vi må ud og kigge efter imorgen så;-)

Anmeld

12. januar 2013

Happiness

Lyder lækkert men dyrt?

Ja den koster en del fra ny. Men den er bare lækker! Der er selv plads til legetøj under det ene sæde Behøver ikke at sige at jeg er forelsket i den Manden skal bare lige overtales Både ttl endnu en baby og bilen... Bilen er meget tæt på at være der. Men den er sværre med babyen  

Anmeld

12. januar 2013

CamillaSoefelt

Happiness skriver:

Ja den koster en del fra ny. Men den er bare lækker! Der er selv plads til legetøj under det ene sæde Behøver ikke at sige at jeg er forelsket i den Manden skal bare lige overtales Både ttl endnu en baby og bilen... Bilen er meget tæt på at være der. Men den er sværre med babyen  

Hvor vildt! Det lyder som en lækker sag! Arh mon ikke han kan overtales til endnu et familiemedlem hvis i nu også sku ha ny dejlig bil?

Anmeld

12. januar 2013

Dot D

CamillaSoefelt skriver:

Det er da helt sikkert den vi må ud og kigge efter imorgen så;-)

Nu ved jeg ikke, om I vil købe brugt eller ny, men de er ikke sååå dyre brugte mere...

Håber I finder én at prøvekøre

Anmeld

12. januar 2013

LinLin

Vi har to meget forskellige biler: en suzuki alto (min) og en audi A8 (min mands ) vi har to børn.

Jeg har en brio sing klapvogn som kan være ikke bagagerum men de få gange jeg har haft barnevogn med har det kun været mig og drengene; så har barnevognskassen taget en bagsæde plads

Vi kører nu også ellers altid i audien når det er os alle sammen. Men jeg er glad for min økonomiske alto - har omkring 22 km på arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.