Hvilken bil har I med børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Happiness

Vi har leaset en hyundai 30wi. Men den udl'øber til april. Der tænker vi på at købe en mazda 5 med 7 sæder og skydedøre.

Hvis vi nu skal have en til, skal der joi være mere bagage. Og da vi var i sommerhus sidste forår, var der meget klemt i vores stationcar

Vi har så også en fiat panda som jeg kører på job i. Der er ikke meget plads i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

Hvordan er bagagerummet i den?

Ikke ret stort, men jeg har splitbagsæde, så jeg har lagt 1/3 af bagsædet ned og så kunne min Emmaljunga gå ind i bilen samtidig med, at jeg kunne have Laura og en passager. Havde jeg to børn, ville jeg nok vælge en anden bil

Anmeld

12. januar 2013

CamillaSoefelt

Happiness skriver:

Vi har leaset en hyundai 30wi. Men den udl'øber til april. Der tænker vi på at købe en mazda 5 med 7 sæder og skydedøre.

Hvis vi nu skal have en til, skal der joi være mere bagage. Og da vi var i sommerhus sidste forår, var der meget klemt i vores stationcar

Vi har så også en fiat panda som jeg kører på job i. Der er ikke meget plads i

Lyder lækkert men dyrt?

Anmeld

12. januar 2013

Dot D

CamillaSoefelt skriver:

Det lyder da godt med den Nissan der! Hvilken barnevogn har i? En af de små eller en større?

Jeg vil sige én af de større, det var en Emmaljunga, og de er jo ikke de mindste - liggemål 94cm

Ved første barn var det slet ikke noget problem, for bagsæddet kan rykkes frem og tilbage, så bagagerummet bliver ca 20 cm dybere, ret smart. Ved nummer to kunne vi så ikke rykke sæddet pga af benpladsen, så der måtte vi tage to hjul af stellet, men ellers ikke noget

Det var i hvert fald ikke noget, vi synes var træls

Anmeld

12. januar 2013

Carina:-)

CamillaSoefelt skriver:

Orh hvaaaad?? Dyr i afgift?

Nej 1300 pr ½ år-

Det er en grøn bil.

Diesel der kører omkring 23 pr l.

Gav 350.000 ,og den er alle pengene værd 

Har også en berlingo ,men den er som en hestevogn ved siden af

Og så har jeg en Agila til når det bare er mig og de små der kører i hverdagen.Den er lidt nemmere at parkere i byen.

Anmeld

12. januar 2013

CamillaSoefelt

Baagøe skriver:

Ikke ret stort, men jeg har splitbagsæde, så jeg har lagt 1/3 af bagsædet ned og så kunne min Emmaljunga gå ind i bilen samtidig med, at jeg kunne have Laura og en passager. Havde jeg to børn, ville jeg nok vælge en anden bil

Smart nok;-)

Anmeld

12. januar 2013

Joan ( Smallie )

CamillaSoefelt skriver:

Kan der være klapvogn i saxoen?

Kommer jo an på hvad for en klapvogn tror jeg. Vi har sådan en kombivogn og den er jeg da ret sikker på kan være det.

Altså jeg var en tur i tyskland og der kan nemt være 9 kasser sodavand og en masse slik uden at skal have hatte hylden af.

Anmeld

12. januar 2013

CamillaSoefelt

Dot D skriver:

Jeg vil sige én af de større, det var en Emmaljunga, og de er jo ikke de mindste - liggemål 94cm

Ved første barn var det slet ikke noget problem, for bagsæddet kan rykkes frem og tilbage, så bagagerummet bliver ca 20 cm dybere, ret smart. Ved nummer to kunne vi så ikke rykke sæddet pga af benpladsen, så der måtte vi tage to hjul af stellet, men ellers ikke noget

Det var i hvert fald ikke noget, vi synes var træls

Hvad model og årgang er det? Lyder jo lidt fantastisk!

Anmeld

12. januar 2013

Mama3

Vi har en volvo v70 og snart 3 børn vi elsker den

Anmeld

12. januar 2013

CamillaSoefelt

Mama3 skriver:

Vi har en volvo v70 og snart 3 børn vi elsker den

Hvad koster den i afgift? Og er den økonomisk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.