Enlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ja over SMS da han ikk vil ansigt ril ansigt..

hvad skrev han?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Anonym trådstarter

hvad skrev han?

Mine humørsvingniner, mit brok over hans job og så synes han ikk jeg værdsatte ham ..

Han ku ikk forstå jeg ikk havde ret meget overskud npr jeg havde fået puttet vores barn ..

Sex livet kom ikk rigtig op og fungere, da jeg fik min lyst igen fandt jeg ud af at der var nået helt galt og så fik jeg beskeden..

Så isted for han kom ig snakket med mig om hvirdan han havde det- gik han og r mere end lykkelige nu siger han..

Anmeld

12. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ehha

Mine humørsvingniner, mit brok over hans job og så synes han ikk jeg værdsatte ham ..

Han ku ikk forstå jeg ikk havde ret meget overskud npr jeg havde fået puttet vores barn ..

Sex livet kom ikk rigtig op og fungere, da jeg fik min lyst igen fandt jeg ud af at der var nået helt galt og så fik jeg beskeden..

Så isted for han kom ig snakket med mig om hvirdan han havde det- gik han og r mere end lykkelige nu siger han..

Har han ikk snakket med dig om det mens i var sammen?.... og er han barebare smuttet uden at sige hvorfor?...

Anmeld

12. januar 2013

Doffie

Mettefpigen skriver:

Desværre jaa... :-( har været sammen i 5 år, siden jeg var 18 så det er jo alt jeg ved..... Flyttede direkte sammen med ham så føler at "mit liv" er slut hvis jeg ender det..... Men min mor fortalte mig i dag at hende og familien synes at jeg har forandret mig meget... Har altid været den glade, friske pige, men at jeg var blevet den ked af det, triste og stille pige... Og at de var bange for at jeg skulle få en dep igen..... :-S

Det jeg sgu ked af at høre. 

Har du overvejet om hvad du vil?

Du fortjener at være glad jo 

Anmeld

12. januar 2013

Mettefpigen

Doffie skriver:

Det jeg sgu ked af at høre. 

Har du overvejet om hvad du vil?

Du fortjener at være glad jo 

Har det virkelig på den måde at jeg ikk kan se andre udveje end at stoppe det nu........ Men alligevel så tænker jeg jo om det er forkert, om jeg kan være "alene" med lukas, om jeg kan leve uden ham.. Men hvis jeg ikk er glad her, hvorfor skal jeg så blive?.... Åhh for helvede, stop med de tanker!!

Anmeld

12. januar 2013

Doffie

Mettefpigen skriver:

Har det virkelig på den måde at jeg ikk kan se andre udveje end at stoppe det nu........ Men alligevel så tænker jeg jo om det er forkert, om jeg kan være "alene" med lukas, om jeg kan leve uden ham.. Men hvis jeg ikk er glad her, hvorfor skal jeg så blive?.... Åhh for helvede, stop med de tanker!!

hvis du får lyst så skriver du bare privat <3

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Har han ikk snakket med dig om det mens i var sammen?.... og er han barebare smuttet uden at sige hvorfor?...

Nej i ca 1 1/2 månede troede jeg det gik okey mellem os - vi havde meget at se til og ikk rigtig nået kæreste tid, vi glemte nok lidt hinanden..
Og 1 2 3 smed han bomben ..

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg har fået mere overskud ved at være alene med min søn - for så slap jeg for at være ked og frustreret i forholdet for jeg vidste aldrig om jeg var købt eller solgt...
Nu mangler jeg bare at accepeter det her lort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.