Enlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

hold kæft hvor er det trist 

Jeg savner ham så meget og vil gør alt for en chance .. Men han vil ikk!! Det hårdt at være den der har smerten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Doffie

Anonym skriver:

Jeg savner ham så meget og vil gør alt for en chance .. Men han vil ikk!! Det hårdt at være den der har smerten

Ja, det er rigtig hårdt 

Kender det selv alt for godt.

Du er altså velkommen til at skrive privat ska du bare vide 

Anmeld

12. januar 2013

Mettefpigen

Doffie skriver:

her

Det er jo ik til at leve sammen med en der ikke vil deltage.

Jeg er sygemeldt, og han går i skole. Men han siger bare "Jamen du går jo bare hjemme og laver ingenting, så det er meget passende du ordner tingene" 

Det er sku et fukdstidsarbejde at være mor, det er kæmpe hårdt til tider.

Nu har jeg så afsluttet det og det er han ikk tilfreds med.

Her er bassen 16 måneder og går i dp, manden arbejder nat (20-04) og jeg er arbejdsløs men går på kursus..... Her har han total besvær med at lave noget..... Tømme og fylde opvaskemaskine og det er det.. Har en gang (og det var i dag) taget bassen med ud og lege, har aldrig besøgt nogle med ham... Jeg fik en dep sidste år og har kæmpet og kæmpet med den og har endelig fået det bedre, og kan bare mærke at det går ned ad bakke nu... :-( har diskuteret det mange gange med ham og for et halvt år siden gik fra hinanden, et par måneder efter fandt vi sammen hvor jeg gav ham den sidste chance og vi fik snakket alt igennem, men der er bare ikk sket nogen ændring!.... Åhh er træt, men har virkelig besvær med at afslutte det....

Anmeld

12. januar 2013

Doffie

Mettefpigen skriver:

Her er bassen 16 måneder og går i dp, manden arbejder nat (20-04) og jeg er arbejdsløs men går på kursus..... Her har han total besvær med at lave noget..... Tømme og fylde opvaskemaskine og det er det.. Har en gang (og det var i dag) taget bassen med ud og lege, har aldrig besøgt nogle med ham... Jeg fik en dep sidste år og har kæmpet og kæmpet med den og har endelig fået det bedre, og kan bare mærke at det går ned ad bakke nu... :-( har diskuteret det mange gange med ham og for et halvt år siden gik fra hinanden, et par måneder efter fandt vi sammen hvor jeg gav ham den sidste chance og vi fik snakket alt igennem, men der er bare ikk sket nogen ændring!.... Åhh er træt, men har virkelig besvær med at afslutte det....

det kunne lige så godt ha været  mig du fortalte om der.

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det lyder heller ikke nemt ..
Vil ØNSKE min vil gi os den sidste chance..

Anmeld

12. januar 2013

Mettefpigen

Doffie skriver:

det kunne lige så godt ha været  mig du fortalte om der.

det er bare pisse hårdt... Og når vi i forvejen ikk har ret meget tid med hinanden så er det ikk sjovt at diskutere eller gå indebrændt...

Anmeld

12. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Det lyder heller ikke nemt ..
Vil ØNSKE min vil gi os den sidste chance..

har du snakket med ham om hvad der gik galt?

Anmeld

12. januar 2013

Doffie

Mettefpigen skriver:

det er bare pisse hårdt... Og når vi i forvejen ikk har ret meget tid med hinanden så er det ikk sjovt at diskutere eller gå indebrændt...

Kærlighed er fandme kompliceret!

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

har du snakket med ham om hvad der gik galt?

Ja over SMS da han ikk vil ansigt ril ansigt..

Anmeld

12. januar 2013

Mettefpigen

Doffie skriver:

Kærlighed er fandme kompliceret!

Desværre jaa... :-( har været sammen i 5 år, siden jeg var 18 så det er jo alt jeg ved..... Flyttede direkte sammen med ham så føler at "mit liv" er slut hvis jeg ender det..... Men min mor fortalte mig i dag at hende og familien synes at jeg har forandret mig meget... Har altid været den glade, friske pige, men at jeg var blevet den ked af det, triste og stille pige... Og at de var bange for at jeg skulle få en dep igen..... :-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.