ÆL test - Positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.416 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i tvivl her.

11 er taget igår
12 er taget idag

Er det positiv når de ser sådan ud ?

Hjæælp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Jeg er lidt i tvivl her.

11 er taget igår
12 er taget idag

Er det positiv når de ser sådan ud ?

Hjæælp

Ikke helt. Den streg nede mod MAX skal lige være lidt mere tydelig

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Så er den der nok i morgen forhåbentlig tak...

Kan det passe at den er længe om at komme frem, test stregen ?

Hvis jeg regner rigtigt burde jeg have ægløsning 13-15 januar

Anmeld

12. januar 2013

grinny

Anonym skriver:

Så er den der nok i morgen forhåbentlig tak...

Kan det passe at den er længe om at komme frem, test stregen ?

Hvis jeg regner rigtigt burde jeg have ægløsning 13-15 januar

Da min var positiv kom teststregen hurtigere end kontrolstregen og var meget tydeligere end kontrolstregen 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Okay, tror du ik det er individuelt i forhold til hvor kraftigt proteinet er, der får testen til at slå ud ?

Startede med at teste for 5 dage siden, der kom der ingen ting, først de sidste 2 dage den har vist noget, så stoffet må jo være i en mildere grad siden testen reagere eller har jeg misforstået det helt ?

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Okay, tror du ik det er individuelt i forhold til hvor kraftigt proteinet er, der får testen til at slå ud ?

Startede med at teste for 5 dage siden, der kom der ingen ting, først de sidste 2 dage den har vist noget, så stoffet må jo være i en mildere grad siden testen reagere eller har jeg misforstået det helt ?

De er ikke positive endnu  

Det er hormonet LH, som ægløsningstesten reagerer på. Koncentrationen af hormonet stiger markant op mod ægløsning og falder igen efter ægløsning. 

Når testen viser positiv (test-stregen er ligeså tydlig eller tydligere end kontrolstregen) er der mellem 24-36(48) timer til du har ægløsning. Så når du har en positiv test, sexer i bare løs

Hvilken urin måler du med? Jeg tænker bare om det skyldes at du tester med morgenurin, at teststregen komme langsomt? Ægløsningtest må nemlig ikke tages med morgenurin. 

Det er ikke alle som kan lave en positiv ægløsningstest og de har altså ægløsning alligevel  

Held og lykke med projektet 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Okay på den måde, jamen man bliver da også klogere og klogere

Jeg tester ikke med morgen urin, stod op kl.9 hvor jeg var på toilettet og kl.10 skulle jeg så tisse igen og testede der. Er det ik okay ? Eller skal jeg vente til kl.12 ?

Nå jeg må væbne mig med tålmodighed.

Men man siger jo at sædcellerne kan overleve i 3-5 dage, så mon ik det skulle være muligt, hvis vi bare giver den gas de næste par dage

Anmeld

12. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Okay på den måde, jamen man bliver da også klogere og klogere

Jeg tester ikke med morgen urin, stod op kl.9 hvor jeg var på toilettet og kl.10 skulle jeg så tisse igen og testede der. Er det ik okay ? Eller skal jeg vente til kl.12 ?

Nå jeg må væbne mig med tålmodighed.

Men man siger jo at sædcellerne kan overleve i 3-5 dage, så mon ik det skulle være muligt, hvis vi bare giver den gas de næste par dage

Det var godt Det er lidt et mysterium med de der æl-test. 

Jamen det tror jeg der er okay. Bare det ikke er den første urin. 

Ja der er næsten ikke andet at gøre Ja nemlig. Så kan man jo hygge sig med det i ventetiden. 

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar

Jamen vi giver den gas og ja, tog lige en test for lidt siden, den var mørkere end den tidliger på dagen, så det skrider fremad

Jeg  for at det går som det skal

Anmeld

12. januar 2013

Papillon

Miss Church skriver:

De er ikke positive endnu  

Det er hormonet LH, som ægløsningstesten reagerer på. Koncentrationen af hormonet stiger markant op mod ægløsning og falder igen efter ægløsning. 

Når testen viser positiv (test-stregen er ligeså tydlig eller tydligere end kontrolstregen) er der mellem 24-36(48) timer til du har ægløsning. Så når du har en positiv test, sexer i bare løs

Hvilken urin måler du med? Jeg tænker bare om det skyldes at du tester med morgenurin, at teststregen komme langsomt? Ægløsningtest må nemlig ikke tages med morgenurin

Det er ikke alle som kan lave en positiv ægløsningstest og de har altså ægløsning alligevel  

Held og lykke med projektet 

Hvorfor ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.